27 באפריל (יום המלכים) אולם תצוגה סגור - 1 במאי (יום העבודה) אולם תצוגה פתוח - יום ראשון 5 במאי פתוח במיוחד (10:00-14:00)


1958 מרצדס בנץ 220SE פונטון

הוצג בספטמבר 1958 ונכנס לייצור זמן קצר לאחר מכן, מרצדס בנץ 1958SE פונטון משנת 220 יש היסטוריה מעניינת שהופכת את המכוניות הללו לנחשקות בקרב אספני מכוניות קלאסיות. קבריולות וקופיות אלה מכונות לעתים קרובות מכוניות "פונטון", מה שקשור לתכנון תת-מסגרת מתלה קדמי. כשיצא לראשונה, עיתונאי גרמני שנון השווה זאת למונטה או לגשר המשתרע על מפרץ המנוע. פונטון 1958SE 220 היה הרפתקני יותר בעיצוב מאשר בסלונים. להמרה ותלמידות של סדרה זו היו אפשרויות רבות לבחירה, כולל מזוודות מותאמות, צבע דו-גוני, מושב ספסל קדמי וצמיגים לבנים עד כמה שמות רבים בלבד. מעניין שרק 2 פונטון קופות הופקו בין השנים 830 ל -1958 ורק 1960 קבריולות יוצרו באותה תקופה. בסך הכל היו 1112 יחידות, ומספר זה לא ברור כמה קיימות כיום. אם אתה חושב לקנות מרצדס בנץ 1942SE פונטון משנת 1958, הגעת למקום הנכון.

מחפשים לרכוש מרצדס קלאסית?

בשל האופי הנדיר של חלקים וחומרים עבור מרצדס בנץ 1958SE פונטון 220, חשוב למצוא את הדוגמה המלאה ביותר. דבר אחד שקונים לעיתים קרובות מתעלמים ממנו בעת הקנייה הוא המגבים; היו בטוחים שהם עובדים. חלקים אלה קשה למצוא והם די מורכבים. וודאו גם שהכרום נמצא על המכונית, מכיוון שחלקי הכרום עבור הקופות והקבריולט האלה יכולים להיות יקרים מאוד. כמובן שכמו בכל המכוניות הקלאסיות, תרצו לוודא שמספרי השלדה והמנוע תואמים. על מכוניות ספציפיות אלה, מספר השלדה מוטבע גם על תומך במזלג מעל הלוח וצלחת המנוע מוטבעת גם על ארון הארכובה מעל הלוח. גם דגמי 220SE של מרצדס מועדים לחלודה, אז דאגו לבדוק את המכונית לחלוטין.

מכוניות קלאסיות של מרצדס בנץ למכירה