Bouwjaren
- 1955 מרצדס בנץ 190SL
- 1956 מרצדס בנץ 190SL
- 1957 מרצדס בנץ 190SL
- 1958 מרצדס בנץ 190SL
- 1958 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1959 מרצדס בנץ 190SL
- 1959 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1960 מרצדס בנץ 190SL
- 1960 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1960 מרצדס בנץ 220SE קבריולט
- 1961 מרצדס בנץ 190SL
- 1961 מרצדס בנץ 220SE
- 1962 מרצדס בנץ 190SL
- 1962 מרצדס בנץ 220SE W111
- 1962 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1963 מרצדס בנץ 190SL
- 1963 מרצדס בנץ 230SL
- 1963 מרצדס בנץ 220SE 111
- 1963 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1964 מרצדס בנץ 230SL
- 1964 מרצדס בנץ 220SE 111
- 1964 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1965 מרצדס בנץ 230SL
- 1966 מרצדס בנץ 230SL
- 1967 מרצדס בנץ 230SL
- 1967 מרצדס בנץ 250SL
- 1968 מרצדס בנץ 250SL
- 1968 מרצדס בנץ 280SL
- 1969 מרצדס בנץ 280SL
- 1970 מרצדס בנץ 280SL
- 1971 מרצדס בנץ 280SL
1967 מרצדס בנץ 230SL
האחרונה בשנות הייצור של מרצדס בנץ 230SL, מרצדס 1967SL מ -230, רק 185 יחידות התגלגלו מקומת הייצור בגרמניה. 230 SL, יחד עם גרסאותיו המאוחרות יותר, 250 SL ו- 280 SL, כללו את הדור השלישי של דגמי הסופר לייכט שהחל עם מרצדס 3SL בתחילת שנות ה -300. למרות שהיא נועדה בעיקר כמכונית תיור, מרצדס 50SL השיגה הצלחה צנועה בעצרת ליאז '-סופיה-ליאז', והוכיחה שיש לה את היכולות הספורטיביות של מקביליה. עם הביצועים הגבוהים של רכבים אלה והסטיילינג האייקוני שעדיין ניתן לראות ברכבי גרנד טורינג מודרניים רבים בימינו, מרצדס בנץ 230SL היה קלאסיקה מיידית באירופה. אם אתם מחפשים לקנות מרצדס 230SL, רצויות דוגמאות עם כריכה קשה ונשלפת, מכיוון שכך נמכרו רבים מ- SL. הייתה גם וריאציה שלישית, "קליפורניה קופה" שהגיעה עם הקשיח הנשלף אך לא החלק העליון הרך. במקום זאת, דגמים אלה הציעו מושב ספסל נפתח המותקן במקום החלק העליון של הרך. הקופה בקליפורניה הן הנחשקות ביותר מסדרת מרצדס 230SL.
מחפשים לרכוש מרצדס קלאסית?
רכישת מרצדס בנץ 230SL 1967 יכולה להיות זמן מאוד מרגש ועם זאת תובעני, במיוחד מכיוון שרק יחידות 185 מיוצרות ורבות מהן לא שרדו. בעוד שכ- 19831 יחידות נבנו לאורך חיי 230SL, מציאת אחד מדגמי ה- 1967 הרצויים יכול להוות אתגר.