Bouwjaren
- 1955 מרצדס בנץ 190SL
- 1956 מרצדס בנץ 190SL
- 1957 מרצדס בנץ 190SL
- 1958 מרצדס בנץ 190SL
- 1958 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1959 מרצדס בנץ 190SL
- 1959 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1960 מרצדס בנץ 190SL
- 1960 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1960 מרצדס בנץ 220SE קבריולט
- 1961 מרצדס בנץ 190SL
- 1961 מרצדס בנץ 220SE
- 1962 מרצדס בנץ 190SL
- 1962 מרצדס בנץ 220SE W111
- 1962 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1963 מרצדס בנץ 190SL
- 1963 מרצדס בנץ 230SL
- 1963 מרצדס בנץ 220SE 111
- 1963 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1964 מרצדס בנץ 230SL
- 1964 מרצדס בנץ 220SE 111
- 1964 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1965 מרצדס בנץ 230SL
- 1966 מרצדס בנץ 230SL
- 1967 מרצדס בנץ 230SL
- 1967 מרצדס בנץ 250SL
- 1968 מרצדס בנץ 250SL
- 1968 מרצדס בנץ 280SL
- 1969 מרצדס בנץ 280SL
- 1970 מרצדס בנץ 280SL
- 1971 מרצדס בנץ 280SL
1970 מרצדס בנץ 280SL
כאשר מהנדסי מרצדס בנץ פיתחו ממשיך דרכו של ה- 300SL הפופולרי גולווינג, מרצדס בנץ 280SL נולדה. עיצוב ה- SL החדש, שייקרא W113 באופן פנימי, היה עכשווי, נוח ומרווח לתקופתו. 1970 מרצדס בנץ 280SL יראה יחידות 7935 לאורך כל שנת הייצור שלה. ה- 280SL היה זמין באפשרויות קופה דו-דלתית וגם באופציות קופה דו-דלתית, והיה גדול יותר, רחב וכבד יותר מקודמו והיה המכונית המושלמת עבור אלו המחפשים נוחות נסיעה, טיפול בכבישים ובנייה. לקונים הייתה גם אפשרות למנועים שונים, כולל V8 עם צילינדר 3.5 או 4.5l, או מנוע צילינדר 6 עם הספק 2.8l. מרבית הדגמים הגיעו עם תיבת הילוכים אוטומטית עם מנוע שהציג הזרקת דלק. המרצדס בנץ 280SL 1970 יכולה להגיע למהירות עליונה של 121mph.
מחפשים לרכוש מרצדס קלאסית?
ה- 1970 מרצדס בנץ 280SL, כמו גם דגם ה- 1969, ראו מספר שינויים ועדכונים מההפעלה הראשונה ב- 1968. השינויים כללו את לוחית הרישוי שעברה מחומת האש אל חלון דלת הכניסה, חומר כרית הבידוד של חומת האש עודכן מגס לחלק והידיות הקדמיות על הקשיח הופרו נפרדות. אלסטי הפך גם לחומר החדש בכיסי הדלת, וכיסויי הרצפה השתנו מחצלות גומי לשטיח סינטטי.