27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור


1968 מרצדס בנץ 280SL

ה- 1967l מרצדס בנץ שהוצגה ב- 1971 והמשך הייצור באמצעות 2.8, הייתה הגרסה הסופית של ה- W280. המנוע היה השלב הבא של האבולוציה עבור ה- M1968 ושעמם גדול יותר הגדיל את העקירה ל- 113cc, ובכך נתן לרכב 130hp והגדיל את המומנט. הוא כלל גם כיסויי גלגלים מחמיאים יותר, כמו גם פחות כרום בלוח המכשירים ופאנלי הדלתות, בהתאם לתקני הבטיחות החדשים של 2779. אחרת, ה- 180 1968 SL היה למעשה אותה מכונית כמו קודמתה. מעניין שמרבית דגמי ה- 1968SL של מרצדס בנץ שנבנו עבור השווקים בארה"ב היו מצוידים בתיבת הילוכים אוטומטית. תיבות הילוכים ידניות 280 מכוניות מרצדס בנץ SL נדירות במקצת בארצות הברית ולכן הן מבוקשות על ידי אספני מכוניות קלאסיות אמריקאיות. כיום פגודת W280 נחשבת למכונית אספנים נחשקת ביותר, והערכים הנוכחיים מצביעים על כך שמרצדס 1968 SL היא המבוקשת ביותר מבין דגמי ה- 113.

מחפשים לרכוש מרצדס קלאסית?

1968 Roadster מרצדס 280SL פופולרי בקרב אספני מכוניות קלאסיים שמעדיפים להחזיק במכונית האחרונה בסדרה, שהיא בדרך כלל זו שיש לה את כל ההתקדמות הטכנולוגית והעוצמה של הקו. זה בהחלט המקרה עם ה- 280 SL. ה- 250 SL, בהיותו לא מעט נדיר יותר, פופולרי גם בקרב אספנים שמעדיפים את המתלים הנוקשים והתחושה הספורטיבית יותר של המכוניות הקלאסיות המוקדמות. מכונית מרצדס זו גם מורכבת יותר בפנים ואין לה הרבה מהשדרוגים הקטיפיים של הדגמים המאוחרים יותר. יש את המרצדס בנץ 230SL, הזמינה רחבה ודורשת מחיר נמוך יותר בגלל התפיסה של ביצועים נמוכים יותר ממנוע קטן יותר. כל דגמי ה- 3 מועדים לחלודה, במיוחד ברצפות, בתא המטען ומתחת לדלתות, אולם חלקים הכוללים לוחות מנוע, תיבת הילוכים, פנים וחלודה זמינים למי שמחפש לבצע פרויקט שיקום.

מכוניות קלאסיות של מרצדס בנץ למכירה