Bouwjaren
- 1955 מרצדס בנץ 190SL
- 1956 מרצדס בנץ 190SL
- 1957 מרצדס בנץ 190SL
- 1958 מרצדס בנץ 190SL
- 1958 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1959 מרצדס בנץ 190SL
- 1959 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1960 מרצדס בנץ 190SL
- 1960 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1960 מרצדס בנץ 220SE קבריולט
- 1961 מרצדס בנץ 190SL
- 1961 מרצדס בנץ 220SE
- 1962 מרצדס בנץ 190SL
- 1962 מרצדס בנץ 220SE W111
- 1962 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1963 מרצדס בנץ 190SL
- 1963 מרצדס בנץ 230SL
- 1963 מרצדס בנץ 220SE 111
- 1963 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1964 מרצדס בנץ 230SL
- 1964 מרצדס בנץ 220SE 111
- 1964 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1965 מרצדס בנץ 230SL
- 1966 מרצדס בנץ 230SL
- 1967 מרצדס בנץ 230SL
- 1967 מרצדס בנץ 250SL
- 1968 מרצדס בנץ 250SL
- 1968 מרצדס בנץ 280SL
- 1969 מרצדס בנץ 280SL
- 1970 מרצדס בנץ 280SL
- 1971 מרצדס בנץ 280SL
1963 מרצדס בנץ 190SL
הסדרה האחרונה של מרוץ בנץ 1963SL משנת כמעט עשור, מרצדס בנץ 190SL, היא אולי הנדירה ביותר בקו 190SL של מרצדס. למעשה, רק 104 דוגמאות של ה- 190SL ירדו מקומת הייצור בשטוטגרט באותה שנה, כאשר 54 יוצאו לארה"ב ו -50 היו דגמים שאינם אמריקאים. אם אתם מעוניינים לרכוש מכונית קלאסית מרצדס SL משנת 1963 לאוסף הפרטי שלכם, צוות ה- ER Classics יכול לספק לכם טיפים הדרושים לכם בכדי להצליח בחיפושכם. בעוד שאיכות המכוניות הללו הייתה מהשורה הראשונה, יש כמה פגמים בעיצוב ובהנדסה שכדאי להזכיר אם אתם מעוניינים לרכוש מרצדס 190SL. ראשית, בגלל הקונסטרוקציה היחידה שלה, מרצדס 190SL חשופה לחלודה. הקונים צריכים להיות מודעים לבעיות חלודה וברוב המקרים עליהם להתרחק מכל מרצדס 190SL המציג חלודה נרחבת. תיקון לקוי באזורים אם חלודה קיים יכול רק להרכיב את הבעיה, לכן הקפידו על ידע מעמיק לגבי מה שאתם קונים. אזורי הבדיקה כוללים בארות גלגלים, מסילות מסגרת שלדה, רצפות תא מטען ובארות צמיגים רזרביים, ונקודות הרכבה לזרועות הנגררות האחוריות.
מחפשים לרכוש מרצדס קלאסית?
רכיבים מכניים מקוריים מציעים מבט נוסף על ההיסטוריה של המכונית. שלמות מהווה גורם עלות מרכזי בהוצאה הכוללת של רכישת מרצדס בנץ 190SL 1963, ולכן הקונים צריכים להיות מודעים לכל שחזור או עבודה שנעשתה על המכונית.