Bouwjaren
- 1955 מרצדס בנץ 190SL
- 1956 מרצדס בנץ 190SL
- 1957 מרצדס בנץ 190SL
- 1958 מרצדס בנץ 190SL
- 1958 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1959 מרצדס בנץ 190SL
- 1959 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1960 מרצדס בנץ 190SL
- 1960 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1960 מרצדס בנץ 220SE קבריולט
- 1961 מרצדס בנץ 190SL
- 1961 מרצדס בנץ 220SE
- 1962 מרצדס בנץ 190SL
- 1962 מרצדס בנץ 220SE W111
- 1962 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1963 מרצדס בנץ 190SL
- 1963 מרצדס בנץ 230SL
- 1963 מרצדס בנץ 220SE 111
- 1963 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1964 מרצדס בנץ 230SL
- 1964 מרצדס בנץ 220SE 111
- 1964 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1965 מרצדס בנץ 230SL
- 1966 מרצדס בנץ 230SL
- 1967 מרצדס בנץ 230SL
- 1967 מרצדס בנץ 250SL
- 1968 מרצדס בנץ 250SL
- 1968 מרצדס בנץ 280SL
- 1969 מרצדס בנץ 280SL
- 1970 מרצדס בנץ 280SL
- 1971 מרצדס בנץ 280SL
1969 מרצדס בנץ 280SL
קו W113 של מכוניות מרצדס בנץ, המפורסם בזכות הגג הלא טיפוסי שלו על הקשיח והעיצוב הזוויתי והמלוטש שלו, הוא אולי אחד הקווים האיקוניים ביותר של מכוניות קלאסיות אירופאיות הקיימות כיום. המכונה לעתים קרובות "הפגודה" בשל צורת הגג, היו 3 דגמים בקו: 230SL, 250SL ו- 280SL. בין אם אתם קונים מרצדס בנץ 1969SL משנת 280 ובין אם אתם מחפשים פרויקט שיקום מרצדס 230SL, הגעתם למקום הנכון. מרצדס 1969SL משנת 280 היה זמין גם עם הקשיח הנשלף וגם עם החלק העליון של הרך בתצורה כביכול "קופה / רודסטר" וגם כ"קופה קליפורניה "בה לא הוצע שום סופטופ והותקן מושב ספסל נפתח.
מחפשים לרכוש מרצדס קלאסית?
ה- 1969 מרצדס 280SL ושאר דגמי ה- W113 מועדים להחלדה, עם זאת, חלקי הרצפה והמסגרת השלמים משוחזרים, כך שלא ניתן יהיה לתקן חלודה. למי שמחפש מכונית שלמה, ה- 230SL ו- 280SL כל אחד מהם ראה יותר מיחידות 19000 יורדות מקומת המפעל ורבים כאלה קיימים כיום כמכוניות תיור אמינות ומסוגננות.