29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00

מדוע מותגי רכב מייצרים שעונים?

שעון ממותג רכב הוא הרחבה מושלמת של מי שיש לו מכונית קלאסית יפה או מכונית ספורט של מותג מסוים. בניגוד למה שרבים חושבים, שעונים של מותגי רכב מאוד משתלמים במקרים רבים. יש הרבה מותגי רכב שיש להם קו שעונים משלהם עם הלוגו שלהם על השעון ויש אפילו מותגי רכב שמשתפים פעולה עם מותגי שעונים ומשחררים קו שעונים בלעדי. יוקרה ובלעדיות היא לרוב החוליה המקשרת בין מכוניות לשעונים.

כיום, תעשיית השעונים ומותגי הרכב קשורים קשר בל יינתק. מותגי רכב מסוימים מחויבים כיום כמעט להביא לשוק מוצרי לייף סטייל יוקרתיים. במיוחד, למותגי הרכב האקסקלוסיביים יותר כמו רולס רויס, בנטלי, מזראטי ופרארי יש קו שעונים משלהם. קו שעונים או מוצרי לייף סטייל אחרים עוזרים גם למותג רכב לזהות את המותג שלו.

כמה עולה שעון ממותג רכב?

אתה יכול לדון בלי סוף במחירי השעונים. מה שמישהו מוצא יקר, השני מוצא בסדר לשלם ובעוד שחלק מהאנשים מוצאים ששעון יקר בזבוז כסף, השני רואה בכך רכוש יפה והשקעה טובה.

לא משנה מה דעתך על שעוני רכב; המחירים יכולים להשתנות מאוד. אבל מדוע פערי המחירים הללו בין שעונים של מותגי רכב כה גדולים? ההיבט החשוב ביותר בקביעת המחיר של שעון רכב ממותג הוא היצע וביקוש. אם מייצרים מאה אלף שעון אחד ורק 50 מהשני, ולשניהם יש ביקוש רב, מובן מאליו שהאחד יקר יותר מהשני. כך גם במכוניות ובקלאסיקות אקסקלוסיביות. דגמים נדירים של מותג מוכר ופופולרי הופכים ליותר ויותר יקרים.

לקנות שעון רכב ממותג באינטרנט או אצל התכשיטן?

שעון ממותג לרכב הוא בדרך כלל מוצר שאתה לומד היטב לפני שאתה קונה אותו. לעתים קרובות אנשים רוצים להסתכל ולהרגיש את השעון שהם חושבים כדי לראות אם הוא תואם את הרצונות והציפיות שלהם. לשם כך הם מבקרים אצל התכשיטן כדי להשתמש בשירות גם שם.

למרות זאת, מוצרים בלעדיים כגון שעונים מזמינים יותר ויותר באינטרנט על ידי צרכנים. הסיבה לכך היא שהוא מאוד נגיש ואתרי אינטרנט שמוכרים שעונים עושים לרוב כל שביכולתם כדי לתת לכם מושג טוב על שעון החלומות שלכם באינטרנט.

אתה יכול לראות זאת, למשל, באתר של פרארי, פורשה או אסטון מרטין. מותגי רכב אלה ערכו לעתים קרובות דוח צילום נרחב של כל צפייה ועשו סרטונים. יש להם גם תיאור נרחב של שעון הרכב עם כל המידע על השעון והם מספקים אחריות ותעודות מקוריות.

בדיקת האותנטיות של שעון רכב ממותג

שעונים הם אביזרים יפים שיכולים להשלים את התלבושת שלך או אפילו להתאים אותו לרכב שלך. הם מגיעים בהרבה צבעים, גדלים, מותגים וסוגים. אבל איך בודקים האם השעון של מותג הרכב שחשבתם הוא מקורי או לא. כמה עצות שימושיות לבדיקת האותנטיות של שעון:

• איך השעון מרגיש ונראה?

• בדוק את לוגו המותג

• בדוק את המספר הסידורי

• לעשות מחקר

• קנה מסוחר רכב מורשה, חנות אינטרנט או תכשיטן

שעוני ספורט מוטורי

מותגי רכב ידועים עם שעונים הם מותגים כמו מרצדס בנץ, פרארי, ריינג' רובר, מזראטי, אסטון מרטין, פורשה ואודי. אבל יש גם מותגי שעונים לחובבי ספורט מוטורי. חשבו למשל על הרולקס דייטונה, Hublot Techframe פרארי, Tag Heuer Silverstone או Omega Speedmaster. עבור חובבי מרוצים אמיתיים, שעון אוטוספורט הוא לרוב חובה.

השעונים הפופולריים ביותר לרכב קלאסי

אומגה ספידמאסטר מירוץ

בטווח של שעוני ספידמאסטר מבית אומגה, אנו מוצאים את ה-Racing הזה, עם נרתיק 40 מ"מ. ה-Omega Speedmaster Racing נלבש בין היתר על הירח והקוטב הצפוני והדרומי. לפני כן, ניתן היה למצוא את השעון הזה על פרקי הידיים של הגברים והנשים של מכוניות חזקות. מחיר האומגה ספידמאסטר רייסינג תלוי בשנת הייצור והגרסה.

רולקס קוסמוגרף דייטונה

Rolex Cosmograph Daytona קיים מאז שנות ה-1960 ולכן הוא קלאסיקה אמיתית. מותג שעוני היוקרה הפופולרי הגה את השעון הזה במיוחד עבור חובבי מרוצים ומכוניות וינטג'. לאינספור גדולים מתעשיית הרכב והקולנוע היה ה-Rolex Cosmograph Daytona על פרק כף היד. האגדה ההוליוודית פול ניומן, למשל, לבשה אותו כל יום מ-1972 ועד מותו ב-2008.

רצועת זמר 1

שעוני סינגר הם שעונים מאוד מיוחדים. העין לפרטים, הגימור ובחירת החומרים היא מה שעושה את השעונים האלה לכל כך מיוחדים. ה-Singer Track 1 הוא כרונוגרף עם הרבה פונקציות וכמו כל שעון אחר ברשימה הזו מלבד ה-Seiko, יש לו מכניקה שוויצרית.

אומגה Speedmaster Professional

האומגה ספידמאסטר מככבת בשוק הכרונוגרפים מאז 1957. הגרסה המקצועית יצאה 6 שנים מאוחר יותר והייתה לאייקון סטייל מיידי. זמן קצר לאחר מכן, שעון זה הפך גם לשעון הראשון שנענד על הירח. כיום, ה-Omega Speedmaster הוא שעון השעונים שנבדק בצורה מקיפה ביותר והוא הקלאסיקה המכנית המועדפת להתחיל אוספי שעונים חדשים.

ברייטלינג נאוויטימר

Breitling Navitimer אטרקטיבי במיוחד בגלל כל הפונקציות השונות. מפעולות אריתמטיות פשוטות ועד להמרת שערי חליפין ועד לחישוב צריכת דלק ומהירות ממוצעת לפי מד המהירות. תכונות אלו יכולות להיות אטרקטיביות לאנשים שנוסעים הרבה, כמו טייסים. אחרי 60 שנה, עדיין קל לזהות את ברייטלינג Navitimer. הדגמים עם הלוגו של AOPA, כמו גם אלה עם Valjoux 72, מבוקשים מאוד בקרב אספנים.

Tag Heuer Carrera

ה-TAG Heuer Carerra הוצג בשנת 1963. שעון זה הקדים את המתחרים באותה תקופה והיה פופולרי מאוד בספורט המוטורי. לפני הגעתו של הקררה, רק האומגה ספידמאסטר יכול לשמש את האנשים האלה. רק מאוחר יותר הופיעו בשוק קלאסיקות אחרות, כמו רולקס דייטונה והאויר מונקו. כיום ניתן למצוא את הדגם הזה בווריאציות ועיצובים שונים.

Tag Heuer מונקו

ה-Tag Heuer Monaco הוא שעון ייחודי ואייקוני המבוקש מאוד בקרב אספנים. הצורה יוצאת הדופן של שעונים אלה מושכת תשומת לב. ה-Tag Heuer Monaco היה צעד לפני ה-Seiko 6139 ו-Zenith El Primero. מעמדם של שעונים אלו גדול בתוך עולם השעונים. המעמד האיקוני הזה אושר שוב ושוב על ידי יוצרי קולנוע שנותנים לשעון הזה תפקיד בסרטים שונים. ה-Tag Heuer Monaco הוא שעון עם אופי שמשמיע אמירה.