29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00

מוכרים את המכונית הקלאסית שלך?

מכירה, רכישה ומשלוח של מכוניות קלאסיות

אתה רוצה למכור את המכונית הקלאסית או את האולדטימר שלך, אבל אתה לא רוצה להתמודד עם זרים שבפתח ביתך, עם שיחות הטלפון הנכנסות, הצופים אך ללא קונים וסתם הטרחה בכלל. או אולי פשוט עדיין לא היה לך מזל למכור את המכונית הקלאסית שלך. E & R Classics מספקת את הפיתרון בכל הנוגע למכירת המכונית הקלאסית שלך. אנו מתמחים ברכישה, מכירה ומשלוח של ישנים ומכוניות קלאסיות.

הסכם משלוח

מלא את הטופס להלן כדי להציע את המכונית שלך.

0031 641 269 957

מפרטים ליצירת קשר

מפרט רכב

* שדות חובה

רכישת המכונית הקלאסית שלך

בגלל המלאי המשתנה במהירות אנו מחפשים כל הזמן מכוניות קלאסיות מעניינות לקנות. אם אתה מעוניין להציע את המכונית הקלאסית או את אוסף המכוניות הקלאסיות שלך, אנא מלא טופס זה. תמיד ניצור איתך קשר בחזרה.

מכירת המשלוח של המכונית הקלאסית שלך היא בחינם לחלוטין!

אנו מוכרים עבורכם את המכונית הקלאסית שלכם. אתה לא משלם שום עמלות! הנוחות והיתרונות:

  1. מקום פנוי במוסך / האחסון שלך.
  2. המכונית הקלאסית שלך תאוחסן בבטחה ויבשה באולם התצוגה שלנו.
  3. כל שעליך לעשות הוא להביא אלינו את המכונית שלך, ללא טרחה נוספת. לחלופין, אנו יכולים גם לאסוף את המכונית במקומך תמורת תשלום.
  4. אתה עושה עסקים עם חברה מוסמכת רשמית (RDW).
  5. המכונית שלך תוצע בשוק בצורה מקצועית על ידי חובבי רכב קלאסיים.
  6. קונים יכולים לסחור במכוניתם במכונית הקלאסית שלך ב- E & R Classics. הניסיון מלמד שלקוחות רבים מוכנים לסחור במכוניתם, דבר שברוב המקרים די קשה ליחידים. אפשרות זו מגדילה את הסיכויים בשיעור של 60% שהמכונית הקלאסית שלך תימכר. 
  7. התהליך הניהולי וההסדר הכספי מטופלים כראוי על ידי E & R Classics.
  8. והכי חשוב, תרוויח באמצעות הרשת הנרחבת שלנו של קשרים עסקיים בינלאומיים ופרסומות הן ברשת והן במגזינים ברחבי אירופה.

למה שאמכור את המכונית שלי דרך E & R Classics במקום למכור אותה בעצמי?

כל מכונית קלאסית היא ייחודית. אנו כמומחים יודעים בדיוק כיצד להציע את המכונית שלכם וחשוב עוד יותר למי. יכול להיות שהמכונית שלך במדינה שלך לא כל כך פופולרית, אבל פופולארית עוד יותר בחו"ל. אנו יודעים הכל על כך, בזכות ניסיוננו רב השנים כסוחר רכב קלאסי. ידוע היטב כי מחזור המכירות של מכונית קלאסית עשוי להיות ארוך. אינך צריך לדאוג לפרסום, מכירה, תקשורת עם קונים אפשריים, פגישות ומטרד של הבטחות ריקות של קונים עתידיים, אנו דואגים לכל זה! אנו דואגים גם להסדר הכספי ולטיפול ברישיונות, ללא עלות. על ידי מכירת המכונית הקלאסית שלך באמצעות E & R Classics, יש סיכוי של 90% שהמכונית שלך תימכר בתוך 9 חודשים.

איך זה עובד?

  1. העבירו את המכונית שלכם במצב נקי ומצוחצח לאולם התצוגה שלנו בוואלוויק. באופן אופציונלי, אנו יכולים גם לאסוף את המכונית במקומך ולנקות אותה וללטש אותה על ידי שטיפת כלים מקצועית (העלויות הן על חשבונך). אנא כלול את כל המסמכים ההיסטוריים יחד עם המכונית.
  2. המומחה שלנו בודק את המכונית ויחד איתך אנו קובעים את הערך.
  3. כאשר שני הצדדים יגיעו להסכמה יתמלא חוזה. יש לך אפשרות לקחת איתך את מסמכי הרכב או להשאיר אותם איתנו במקום שהם יאוחסנו בכספת. כמובן, אתה נשאר הבעלים של המכונית.
  4. המכונית שלך תצטלם ותפורסם באתר שלנו. אנו גם יוצרים תוכנית מכירות לרכב שלך ומפרסמים את המכונית שלך באמצעות פרסומות ואתרי אינטרנט בפנים ומחוצה לה.
  5. כאשר מכירת המכונית הסכום המוסכם יועבר לחשבון הבנק שלך.
  6. אנו מכינים את כל המסמכים לבעלים החדש של המכונית, מסיעים את המכונית במידת הצורך ושולחים אליכם את כתב הוויתור בדואר.

האם יש עלויות במכירת המכונית שלי באמצעות משלוח?

לא, אין עלויות נוספות. אתה נשאר הבעלים של המכונית עד שנמכרה המכונית. במהלך תקופת המשלוח המכונית צריכה להיות מבוטחת על ידך. אם ישים, אתה אחראי לכל עלויות שנגרמו לתיקוני המכונית (למשל מצבר ריק) ו / או חידוש תעודת APK / MOT במהלך תקופת המשלוח. תיקונים יבוצעו רק ברשותכם.

מה הרווחים של E & R Classics?

אנו מפרסמים את מכוניתך בסכום הגבוה ממחיר המשלוח המוסכם לכיסוי עלויות כגון שכר דירה של אולם התצוגה שלנו, עלויות כוח אדם וכו 'זה קל כמו זה!

מלא את הטופס הזה, תמיד ניצור איתך קשר בחזרה.
בהתאם להצעה ולתמחור שלך אנו עשויים להחליט לקנות את המכונית שלך
או להציע לקחת את המכונית שלך למשלוח כדי למכור אותה עבורך.
אנא התקשר אלינו אם יש לך שאלות: + 31 416 751393