
Bouwjaren
- 1955 מרצדס בנץ 190SL
- 1956 מרצדס בנץ 190SL
- 1957 מרצדס בנץ 190SL
- 1958 מרצדס בנץ 190SL
- 1958 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1959 מרצדס בנץ 190SL
- 1959 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1960 מרצדס בנץ 190SL
- 1960 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1960 מרצדס בנץ 220SE קבריולט
- 1961 מרצדס בנץ 190SL
- 1961 מרצדס בנץ 220SE
- 1962 מרצדס בנץ 190SL
- 1962 מרצדס בנץ 220SE W111
- 1962 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1963 מרצדס בנץ 190SL
- 1963 מרצדס בנץ 230SL
- 1963 מרצדס בנץ 220SE 111
- 1963 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1964 מרצדס בנץ 230SL
- 1964 מרצדס בנץ 220SE 111
- 1964 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1965 מרצדס בנץ 230SL
- 1966 מרצדס בנץ 230SL
- 1967 מרצדס בנץ 230SL
- 1967 מרצדס בנץ 250SL
- 1968 מרצדס בנץ 250SL
- 1968 מרצדס בנץ 280SL
- 1969 מרצדס בנץ 280SL
- 1970 מרצדס בנץ 280SL
- 1971 מרצדס בנץ 280SL
1968 מרצדס בנץ 250SL
מרצדס בנץ 250SL נחשבת לרוב לדגם 1967 לשנה בלבד; עם זאת, היו קומץ דגמים שנבנו ב- 1966 ו- 1968. מרצדס בנץ 250SL 1968 ראתה רק יחידות 2 המיוצרות ורבות נמכרו בהן, וכותרתה כמכוניות דגם 1968 לשנה. בסך הכל, יחידות 5196 ירדו מרצפת הייצור בגרמניה כאשר יחידות 5177 היו דגם 1967. 1968 מרצדס 250 SL, כמו גם דגמי 1966 ו- 1967, סימנו את תחילתו של חידוש נוסף במותג מרצדס בנץ. למרות שקו ה- SL סופק במקור עם שני בלמי דיסק ושני בלמי תוף, החל מ- 250 SL קדימה, ברכבים יש בלמי דיסק מסביב. דגמים מאוחרים יותר היו זמינים גם עם תכונות מודרניות כמו הגה כוח, תיבות הילוכים אוטומטיות במהירות 4, בלמים בסיוע כוח ומיזוג אוויר.
מחפשים לרכוש מרצדס קלאסית?
ER Classics ריכזו כמה טיפים שיעזרו לך בחיפוש שלך. ראשית, חשוב לזכור כי מכוניות אלה הן מעל גיל 3 עשורים; הם יראו סימני תחזוקה ותיקון. שנית, רבים מדגמי מרצדס בנץ 250SL 1968 נרכשו במקור כנהגים יומיים, והם הוסעו! לעיתים נדירות תמצאו SL ללא שינוי ללא תיקון, אולם מכיוון שתיקון מכונית לא אומר שזה מכונית גרועה. המפתח שלהם הוא לחפש שחזור איכותי או אחר המכונית השלמה ביותר שאתה יכול להרשות לעצמך. כמובן שכמו בכל מכונית קלאסית, תרצו גם להבטיח התאמת מספר השלדה ומספר המנוע. זה יכול להיות אינדיקטור חזק באיכות התיקונים שבוצעו. לבסוף, מרצדס 1968SL משנת 250 נוטה מאוד לחלודה. הקפידו להעלות את המכונית במעלית ולבדוק אזורים כמו רצפות תא המטען, לוחות בסיס הגלגלים הפנימיים, לוח האחורי האחורי המחזיק את הפנסים האחוריים, וחבר הצלב הקדמי אליו מתברג הפגוש הקדמי, כדי להזכיר כמה אזורים. .