
Bouwjaren
- 1955 מרצדס בנץ 190SL
- 1956 מרצדס בנץ 190SL
- 1957 מרצדס בנץ 190SL
- 1958 מרצדס בנץ 190SL
- 1958 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1959 מרצדס בנץ 190SL
- 1959 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1960 מרצדס בנץ 190SL
- 1960 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1960 מרצדס בנץ 220SE קבריולט
- 1961 מרצדס בנץ 190SL
- 1961 מרצדס בנץ 220SE
- 1962 מרצדס בנץ 190SL
- 1962 מרצדס בנץ 220SE W111
- 1962 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1963 מרצדס בנץ 190SL
- 1963 מרצדס בנץ 230SL
- 1963 מרצדס בנץ 220SE 111
- 1963 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1964 מרצדס בנץ 230SL
- 1964 מרצדס בנץ 220SE 111
- 1964 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1965 מרצדס בנץ 230SL
- 1966 מרצדס בנץ 230SL
- 1967 מרצדס בנץ 230SL
- 1967 מרצדס בנץ 250SL
- 1968 מרצדס בנץ 250SL
- 1968 מרצדס בנץ 280SL
- 1969 מרצדס בנץ 280SL
- 1970 מרצדס בנץ 280SL
- 1971 מרצדס בנץ 280SL
1964 מרצדס בנץ 230SL
מרצדס בנץ 1963SL, שהופקה בין השנים 1967-230, הייתה היורשת של קווי 300 ו- 190SL הפופולריים ביותר. מרצדס בנץ 1964 SL 230, התגאה במנוע 6 צילינדרים מוטבע עם הזרקת דלק רב יציאתית באמצעות מערכת משאבות מכנית שהותאמה ממנועי הדיזל. גם ה- 1964 SL של 230 היה מונע אחורי, אך צויד במתלים אחוריים עצמאיים - תכונה ששיפרה מאוד את הטיפול בכבישים. ה- SL's המוקדמים נמכרו עם החלק העליון הקשיח הנשלף וגם החלק העליון הרך בתצורת "קופה / רודסטר" כביכול, אך הייתה גם גרסת "קופה קליפורניה" שהגיעה עם הקשיח הנשלף בלבד. בדגמים אלה, הבאר העליונה הרכה מוסרת, ובמקומה הותקן מושב ספסל נפתח. המושב האחורי הזה קטן ולא מאוד שימושי, עם זאת, "קופה קליפורניה" זו נותרה אחת המכוניות הקלאסיות המבוקשות ביותר בקו מרצדס SL.
מחפשים לרכוש מרצדס קלאסית?
כ 6911 מדגמי מרצדס בנץ 1964SL משנת 230 התגלגלו מקומת המפעל בשטוטגרט. למעשה, מיולי 1963 עד ינואר 1967 לבדה הופקו כ- 19831 230 SL. אם אתה מנסה לבחור בין רכישת מרצדס בנץ 1963SL לשנת 1964 ו- 230, תשמח לדעת שהמעט לא השתנה בין שנתיים אלה. למעשה, השינויים החיצוניים היחידים בגרסאות ארה"ב בפרק זמן זה כללו את רוחב הגלגל שגדל מ -2 ל -5.5 אינץ ', ובנובמבר 6 הוסרה באר הצמיג הרזרבי והצמיג הורכב אופקית.