29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00

מה עושה סדנת רכב קלאסי?

ניתן כמובן לפנות למוסך רכב קלאסי לצורך תחזוקה. תחזוקה טובה חשובה גם לרכב מודרני וגם לרכב קלאסי. בטיפול במכונית קלאסית אפשר לחשוב על החלפת צמיגים, החלפת בולמי זעזועים או החלפת שמן. חשוב שתמצאי מוסך אמין לרכב קלאסי שרוצה את הטוב ביותר עבורך ועבור המכונית הקלאסית שלך. מכונאים בבית מלאכה לרכב קלאסי הם לרוב חובבים בעצמם והם מתייחסים לקלאסיקה בכבוד. אם תשמרו כראוי על המכונית הקלאסית שלכם, הדבר מבטיח שהקלאסיקה שלכם תמיד במצב מעולה ותוכלו ליהנות ממנה בכל עת.

יתרונות בית מלאכה לרכב קלאסי

תחזוקה היא חלק חשוב בבעלות על מכונית קלאסית, ממש כמו מכונית מודרנית. אחרי הכל, אתה רוצה להיות מסוגל ליהנות מהמכונית הקלאסית שלך בכל עת ולא לעמוד בפני הפתעות. חלק מבעלי המכוניות הקלאסיות אוהבות להתעסק עם המכונית הקלאסית שלהם, בעוד שאחרים מעדיפים להוציא זאת במיקור חוץ לבית מלאכה.

למוסך רכב קלאסי טוב יש את הידע הספציפי שמגיע עם תיקון ותחזוקה של מכונית קלאסית. היתרון בכך הוא שאינכם צריכים לדאוג לרכב הקלאסי בעצמכם ויכולים לסמוך על המומחיות של מוסך הרכב הקלאסי. כמובן שיש מספר דברים שאתה יכול לקחת בחשבון כדי לשמור על המכונית הקלאסית שלך במצב הטוב ביותר. לדוגמה, אנו ממליצים לך לאחסן את המכונית הקלאסית בתוך הבית, לשמור על כל הנוזלים ברמה הנכונה ולנהוג בה באופן קבוע.

סדנאות מתמחות לרכב קלאסי

כל מכונית קלאסית היא ייחודית ולכן יש לה גישה משלה בכל הנוגע לתחזוקה. למשל, ישנם מוסכי רכב קלאסיים שעובדים כמעט עם כל המותגים, אך ישנם גם מומחים שמתמקדים רק במותג ספציפי אחד, כמו מכוניות קלאסיות של פורשה, מרצדס בנץ או פולקסווגן. ישנם גם מומחים שמתמקדים רק בדגם ספציפי כמו סיטרואן 2CV או פולקסווגן חיפושית.

היתרון של מוסך רכב קלאסי המתמקד בתיקונים ותחזוקה של יצרן או דגם יחיד של מכונית קלאסית הוא שניתן לסמוך על הידע של המכונאים. מכיוון שהם מתמחים במותג או דגם אחד, הם מכירים את הקלאסיקות הללו טוב מאוד ומסוגלים לפתור במהירות כל בעיה.

שיפוץ מנוע על ידי מוסך רכב קלאסי

שיפוץ מנוע של מכונית קלאסית היא אחת הפעילויות המתרחשות באופן קבוע. שיפוץ מנוע הוא שיפוץ של כל חלקי המנוע על מנת להעניק למנוע חיים שניים. כל בלוק המנוע מפורק וכל חלק נבדק ומנקה. חשבו, למשל, על השחזה, הברשה והברקה. אם חלק שחוק מדי ולא ניתן יותר להשתמש בו, הוא יוחלף. לאחר מכן הכל מורכב מחדש והמנוע יכול להחזיק מעמד לאורך זמן. שיפוץ מנוע הוא גם פתרון בר קיימא כי אתה עושה שימוש חוזר בכל דבר. יש הרבה סדנאות לרכב קלאסי המציעות שיפוץ מנוע. אנו ממליצים לך תמיד לעשות מחקר טוב על סדנאות רכב קלאסיות שונות כדי למצוא גורם מקצועי ואמין.

סדנת המכוניות הקלאסיות של E&R ​​Classics

ל-ER classics יש סדנת מכוניות קלאסיות משלה עם 20 מכונאים. בסדנה זו נבדקות מכוניות שנרכשו ומכוניות קלאסיות הנמכרות עוברות תקינות לפני מסירתן ללקוח. כאשר אתה קונה מכונית קלאסית או youngtimer ב-ERclassics, מובטח לך מכונית איכותית ביותר שנבדקה על לא פחות מ-125 נקודות. במוסך הרכב הקלאסי שלנו יש לנו צוות של מכונאים שלכולם מומחיות משלהם. לדוגמה, האחד מתמחה במכוניות קלאסיות אמריקאיות, השני בקלאסיקה צרפתית או אנגלית. הודות לתמהיל הנכון של מכונאות, אנו יכולים לבצע תחזוקה כמעט בכל מותג ודגם של מכוניות קלאסיות.