Bouwjaren
- 1955 מרצדס בנץ 190SL
- 1956 מרצדס בנץ 190SL
- 1957 מרצדס בנץ 190SL
- 1958 מרצדס בנץ 190SL
- 1958 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1959 מרצדס בנץ 190SL
- 1959 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1960 מרצדס בנץ 190SL
- 1960 מרצדס בנץ 220SE פונטון
- 1960 מרצדס בנץ 220SE קבריולט
- 1961 מרצדס בנץ 190SL
- 1961 מרצדס בנץ 220SE
- 1962 מרצדס בנץ 190SL
- 1962 מרצדס בנץ 220SE W111
- 1962 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1963 מרצדס בנץ 190SL
- 1963 מרצדס בנץ 230SL
- 1963 מרצדס בנץ 220SE 111
- 1963 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1964 מרצדס בנץ 230SL
- 1964 מרצדס בנץ 220SE 111
- 1964 מרצדס בנץ 220SEb קבריולט
- 1965 מרצדס בנץ 230SL
- 1966 מרצדס בנץ 230SL
- 1967 מרצדס בנץ 230SL
- 1967 מרצדס בנץ 250SL
- 1968 מרצדס בנץ 250SL
- 1968 מרצדס בנץ 280SL
- 1969 מרצדס בנץ 280SL
- 1970 מרצדס בנץ 280SL
- 1971 מרצדס בנץ 280SL
1961 מרצדס בנץ 190SL
אולי אחת התכונות המרשימות ביותר של מותג מרצדס בנץ היא היכולת לייצר ברציפות מכוניות יוקרה הפונות למגוון רחב של רוכשים. החל ממאי 1955, מרצדס הצליחה לייצר מכונית ספורט שלא הייתה רק מחצית ממחיר ה- 300SL המבוקש ביותר, אלא הצליחה לפנות לקהל לקוחות שהתעניין יותר במכונית מסוגננת מאשר ביצועים. עם השקת מרצדס 190SL, חובבי הרכב האירופאים קיבלו את היכולת להחזיק קלאסיקה מיידית. 1961 מרצדס בנץ 190SL, כמו גם דגמי השנה האחרים שהופקו מ- 1955 - 1963, הוצעו בגרסאות 3: רודסטר, קופה וטורנספורט ווגן. הרודסטר היה הדגם המסורתי להמרה, בעוד שהקופה הציעה יוקרה רבה יותר ואת החלק הקשיח הנשלף האופציונלי. הנדיר ביותר מבין הגרסאות, הטורנספורטס-ווגן תוכנן להיות מכונית ספורט רצינית יותר, היה קל יותר והיה מצויד בדלתות נטולות חלונות ומסך זבוב.
מחפשים לרכוש מרצדס קלאסית?
בעוד שיוצרו כ- 25881 יחידות של מרצדס 190SL, ההערכה היא שרק מחצית מהן נותרו כיום. בין אם אתם מחפשים 1961 190SL עבור הנהג היומיומי שלכם, מחפשים דוגמה וטהורה לאוסף המכוניות הקלאסיות שלכם, או פשוט רוצים להתחיל בשחזור רודסטר מרצדס משנת 1961, צוות ER Classics שמח לעזור אתה.