27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור

מהו סיור רכב קלאסי?

מי לא אוהב לצאת לחופשה ולטייל. היתרון של טיול רכב קלאסי הוא שיש לך את כל החופש ללכת לאן שאתה רוצה ואתה יכול גם למלא את כל הטיול שלך בעצמך. מה שהופך טיול בכביש למהנה עוד יותר הוא לעשות אותו עם רכב מיוחד, כמו מכונית קלאסית למשל.

ביצוע טיול רכב קלאסי הוא חוויה ייחודית עבור חובבי רכב רבים. אתה הולך לעשות טיול עם מכונית קלאסית משלך או מכונית קלאסית ששכרת, שלעתים קרובות תוכל להרכיב בעצמך. האחד רוצה לנסוע לאורך החוף האיטלקי באלפא רומיאו קלאסי והשני מעדיף להיכנס להרים במרצדס-בנץ קלאסית. הדבר הנהדר בטיול ברכב קלאסי הוא שאתם יכולים להחליט בעצמכם איך יראה המסלול שלכם ותוכלו לבחור לעשות את הטיול הזה לבד או עם חברים.

מתי יוצאים לסיור ברכב קלאסי?

אם יש לכם תשוקה למכוניות קלאסיות ואתם אוהבים לטייל ברכב הקלאסי שלכם, תוכלו לשלב זאת עם חופשה בחו"ל. אפשר כמובן לעשות זאת לבד, אבל גם עם חברים ובני משפחה. כי כמה זה נחמד ליהנות יחד מתחביב הרכב הקלאסי במהלך מסע נפלא. הדבר הגדול הוא שלעיתים קרובות תוכלו להרכיב את הטיול שלכם וכך להתאים את כל היבטי הטיול לרצונותיכם.

כמה עולה סיור ברכב קלאסי?

המחירים של טיולי רכב קלאסי מאורגנים משתנים לפי חברת נסיעות. מספר הימים, המסלול, מקום הלינה והמכונית שאיתה תרצו לעשות את הטיול משחקים תפקיד בקביעת המחיר. תמיד יש טיול רכב קלאסי התואם את הרצונות והתקציב שלך. לכן, התמצאות היטב וגם השוו בין האפשרויות השונות שמציעות חברות טיולי רכב קלאסי.

ערכו טיול רכב קלאסי משלכם

בנוסף לנהיגה בטיול מאורגן, תוכלו גם לבחור למפות את המסלול שלכם בעצמכם. אתה גם חוסך בעלויות כי אתה משלם רק עבור הלינות והאוכל והמשקאות. לכן יש לך את החופש לקבוע מתי אתה עוזב, למשל אם תחזית מזג האוויר טובה. אתם לא צריכים לקחת שום דבר בחשבון ותוכלו להרכיב עבורכם את הדרך המושלמת עבורכם.

מסלולי מכוניות קלאסיות מקוונות

אם אתה מתקשה לתכנן מסלול כשאתה מרכיב את הנסיעה שלך במכונית קלאסית, יש עכשיו אינספור מסלולים שאפשר למצוא באינטרנט. מסלולים אלו מורכבים או מומלצים לרוב על ידי חובבים אחרים. לרוב מתווסף למסלולים אלו תיאור עם כל מה שיש לראות ולעשות בדרך. כך אתם שומרים על החופש לעשות הכל בקצב שלכם ולא להיות כבולים לטיול מאורגן, אבל כן מקבלים השראה לקביעת המסלול.

למה עלי לשים לב במהלך טיול בכביש קלאסי במכונית?

אם אין לך מכונית קלאסית, זה לא אומר שאתה לא יכול לצאת לטיול במכונית קלאסית. ישנם ספקים שונים בהם ניתן להזמין טיול כולל הובלה. עלויות השכרת רכב קלאסי שונות לחברת השכרה. בעת השכרה, שימו לב לתנאים ותמיד קראו את האותיות הקטנות.

לפני היציאה, בררו במה אתם עלולים להיתקל בדרך כדי שלא תעמדו בפני הפתעות. במהלך המסע תוכלו ליהנות מהכבישים היפים ומהסאונד הפנטסטי של המכונית הקלאסית ברקע.

מי מציע טיולי רכב קלאסי?

ישנם ארגונים שונים המציעים טיולי רכב קלאסי, החל מארגוני נסיעות גדולים ועד למסיבות קטנות יותר המתמחות בנסיעות עם מכוניות קלאסיות.

כמה דוגמאות לחברות נסיעות באנגליה המציעות טיולי רכב קלאסיים הן: