29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00

ביטח את המכונית הקלאסית שלך

מהו ביטוח רכב קלאסי?

עם המונח מכונית קלאסית, כולם מדמיינים מכונית מסוימת, אבל מה בדיוק אומר המונח מכונית קלאסית? מכונית זוכה למונח מכונית קלאסית אם היא מעל 30 שנה. ברגע שמכונית מסווגת כמכונית קלאסית, הדבר מביא למספר יתרונות, כולל ביטוח רכב קלאסי.

ברוב המקרים, הביטוח הטוב ביותר לרכב הקלאסי שלכם הוא ביטוח זול עם התנאים הטובים ביותר, או יחס מחיר/איכות הטוב ביותר עם תנאים טובים והוגנים.

השוו ביטוח רכב קלאסי

ישנם מספר גורמים המציעים ביטוח רכב קלאסי, שיכול להשתנות ממסיבות גדולות מאוד ועד למסיבות קטנות יותר. כדאי להשוות בין פוליסות ביטוח רלוונטיות לפני שעושים אחת. לרוב ישנם הבדלי פרמיות משמעותיים בין המבטחים השונים. התנאים יכולים גם להשתנות במידה ניכרת מחברת ביטוח אחת לאחרת. זה כמובן חבל לשלם יותר מדי, והשוואה לרוב לוקחת רק כמה דקות מזמנך. אתה יכול לחסוך הרבה בפרמיה שלך עם זה.

בחר משווה ומלא את הפרטים של המכונית הקלאסית שלך. לאחר מכן השוו בין הפרמיות והתנאים השונים. אם יש אחד שעונה על הצרכים שלך, לעתים קרובות אתה יכול בקלות לעשות ביטוח רכב קלאסי באינטרנט.

דוגמה לאתר בו ניתן להשוות פוליסות ביטוח רכב קלאסי היא למשל:

moneysupermarket.com

מה עולה ביטוח רכב קלאסי?

בדיוק כמו בביטוח רכב רגיל, יש לך גם פלחי מחיר שונים עם מכוניות קלאסיות. לא משנה כמה יקר המכונית הקלאסית שלכם, בנוסף למחיר הקנייה, ישנם עוד מספר היבטים שיכולים לקבוע באיזה פלח מחירים המכונית הקלאסית שלכם מגיעה. חשבו על היבטים נוספים שאתם צריכים לקחת בחשבון כמו תחזוקה, אחסון ודלק.

ישנם מאפיינים שונים עליהם מבוססת הפרמיה של ביטוח הרכב הקלאסי. השניים החשובים ביותר הם הערך המוערך וגיל המכונית הקלאסית. ברוב המקרים, הפרמיה עולה עם ערך גבוה יותר. במקרים מסוימים אתה משלם פרמיה קבועה.

אם נסתכל על גיל הרכב, זה אומר שככל שהמכונית הקלאסית שלך ישנה יותר, הפרמיה נמוכה יותר.

עריכת חוזה ביטוח רכב קלאסי

עריכת חוזה ביטוח רכב קלאסי קל מאוד ונגיש לכולם. תוכלו לעשות זאת בקלות באינטרנט, בטלפון או במיקום המבטח.

כאשר תערכו חוזה ביטוח רכב קלאסי, חברת הביטוח תיקח בחשבון מספר נקודות, כמו אזור מגוריכם, האם הושעתם או הורחקתם, מספר השנים ללא תביעות שצברתם, האם תמיד שילמת את כל החשבונות בזמן ובין אם לא היה לך רישיון נהיגה או עבר פלילי.

ברוב המקרים, הגשת בקשה לביטוח רכב קלאסי מסודרת תוך זמן קצר ונגישה לכולם.

כללים לביטוח רכב קלאסי

התנאים והכללים זמינים לכל מבטח. כמה דוגמאות לכללים החלים כמעט על כל חברת ביטוח הן:

- עליך להחזיק במכונית אחרת שבה אתה משתמש כמכונית יומיומית.

- הרכב בו אתה משתמש מדי יום חייב להיות מבוטח באותה חברת ביטוח.

- יש גיל מינימום ומקסימום לרכב.

- מותר לנהוג עם המכונית מספר מקסימלי של קילומטרים בשנה.

- יש ערך שמאי מקסימלי.

- עליך להבטיח הגנה ואבטחה נאותים של המכונית הקלאסית שלך.

כמו כן, ניתן לעשות ביטוח רכב קלאסי עם סעיף אחסון. אם זה המקרה, אתה חייב להיות מסוגל להוכיח שהמכונית הקלאסית שלך מאוחסנת בחלל סגור בין השקיעה לזריחה. זה יכול להוביל לפרמיה נמוכה יותר.

לכן לא מספיק להחנות את הרכב הקלאסי בחניון הנגיש גם לאנשים אחרים. גם הצבת הרכב הקלאסי מתחת לחניון או מאחורי גדר אינה מספיקה. דרישות אלו משתנות לפי מבטח, מוצר, סוג ושווי הרכב. לכן חשוב לדון בכך עם המבטח שלך אם אתה חושב שתהיה זכאי לכך.

כמה חברות ביטוח אמינות באנגליה ובארה"ב שמציעות גם ביטוח רכב קלאסי הן: Moneysupermarket, Admiral, Footman James, Lancaster, AXA, Adrian Flux, Carole Nash, Autoline ו-Swinton.