29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00

Bouwjaren



1955 Jaguar XK140 Drophead קופה

למרות שזה נראה כמעט זהה לקודמו, ה- XK120, היו מספר שינויים ברורים שיכולים לסייע לקונים להבחין בין שני הדגמים. ראשית, שנת 2 Jaguar XK140 Drophead קופה תציע פגושים גדולים יותר וסורג כבד יותר. שנית, פנים תא הנוסעים הורחב. זו הייתה גם הפעם הראשונה בה יוצע סגנון מרכב הניתן להמרה לדרופד קופה אשר יפעל לצד דגמי הרודסטר ו- FHC. מערכת היגוי משופרת למתלים, סיבים מתלים טובים יותר ובולמי זעזועים טלסקופיים עשו את 1955 Jaguar XK140 תענוג אמיתי לנהיגה. בין אם אתה שוקל א Jaguar XK140 Drophead Coupe כנהג שלך מדי פעם, בפרויקט השיקום הבא שלך או כמכונית אולם תצוגה, תן לצוות ב- ER Classics להיות המדריך שלך!

מחפש לרכוש קלאסיקה Jaguar?

חשוב לזכור שמכוניות אלו בנות יותר מ -50, כך שיהיו להן כתמים ופגמים. אלא אם כן אתה מחפש מכונית מקורית או במצב משוחזר לחלוטין, המטרה שלך תמיד צריכה להיות למצוא את המצב הטוב ביותר והשלם ביותר. Jaguar XK140 אתה יכול להרשות לעצמך. לשנת 1955 Jaguar דגם XK140 DHC, הקפד גם לבדוק את מצב החלק העליון של הבד המרופד. אלו הם רק כמה טיפים המוצעים על ידי ER Classics. למידע נוסף על 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe, ER Classics Holland מברך אותך לפנות אליהם עוד היום או לעצור ליד אולם התצוגה שלהם. החל מדגמי אולם תצוגה ועד פרויקטי שיקום של XK140, ER Classics יכולה לסייע לך במציאת הדגם הטוב ביותר שיתאים לצרכיך. בדוק את המלאי שלנו כדי לצפות בדגמים הנוכחיים וצור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד!

Jaguar מכוניות קלאסיות למכירה