29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00

Bouwjaren



1961 Jaguar סוג E

האנזו פרארי הושק לראשונה בשנת 1961, וכינה את Jaguar E הקלד את המכונית היפה ביותר שיוצרה אי פעם. סגנון, טיפול ומהירות עשו את 1961 Jaguar E הקלד את אחת המכוניות הפופולריות ביותר בעידן. שנת 1961 Jaguar היה ידוע גם בבניית המונוקוק שלה ובמתלים אחוריים עצמאיים, שהייתה יחידה נפרדת במסגרת המשנה. קונים ששוקלים 1961 Jaguar E Type תמצא את זה זמין גם כראודסטר וגם כקופה קבועה.

מחפש לרכוש קלאסיקה Jaguar?

בין אם אתה מחפש 1961 Jaguar E הקלד את הנהג העיקרי שלך או שאתה מעוניין לקחת פרויקט שיקום, ER Classics יכולה לסייע לך. להלן מספר עצות שכדאי לזכור. ראשית, מכיוון שהמרכב מאוגד באופן חלקי ואמבט המרכב מספק חלק ניכר מהתמיכה המבנית לרכב, חלודה צריכה להוות דאגה מרכזית. כל פאנל ב- E-Type משרת מטרה. מסיבה זו, חשוב לבדוק את המכונית על ידי מכונאי צד שלישי. חלקים עבור Jaguar קל למצוא E סוג. מבוססת בוואלוויק, הולנד, ל- ER Classics יש נוכחות עולמית בשוק הרכב הקלאסי ויכולה לסייע לך למצוא את Jaguar E הקלד שאתה רוצה. הם מזמינים אותך לעיין במלאי שלהם כדי לצפות ב Jaguarזמין עבורך כרגע.

Jaguar מכוניות קלאסיות למכירה