Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar רודסטר XK120
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar רודסטר XK120
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar רודסטר XK120
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar קופה ראש קבועה XK120
- 1951 Jaguar רודסטר XK120
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar קופה ראש קבועה XK120
- 1952 Jaguar רודסטר XK120
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar קופה ראש קבועה XK120
- 1953 Jaguar רודסטר XK120
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar קופה ראש קבועה XK120
- 1954 Jaguar רודסטר XK120
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar קופה ראש קבועה XK140
- 1954 Jaguar XK140 Drophead קופה
- 1954 Jaguar רודסטר XK140
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead קופה
- 1955 Jaguar קופה ראש קבועה XK140
- 1955 Jaguar רודסטר XK140
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead קופה
- 1956 Jaguar קופה ראש קבועה XK140
- 1956 Jaguar רודסטר XK140
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead קופה
- 1957 Jaguar קופה ראש קבועה XK140
- 1957 Jaguar רודסטר XK140
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead קופה
- 1957 Jaguar קופה ראש קבועה XK150
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead קופה
- 1958 Jaguar קופה ראש קבועה XK150
- 1958 Jaguar רודסטר XK150
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead קופה
- 1959 Jaguar קופה ראש קבועה XK150
- 1959 Jaguar רודסטר XK150
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead קופה
- 1960 Jaguar קופה ראש קבועה XK150
- 1960 Jaguar רודסטר XK150
- 1961 Jaguar סוג E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead קופה
- 1961 Jaguar קופה ראש קבועה XK150
- 1961 Jaguar רודסטר XK150
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar סוג E
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar סוג E
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar סוג E
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar סוג E
- 1965 Jaguar XKE
1954 Jaguar קופה ראש קבועה XK120
1954 Jaguar XK120 קבוע ראש קופה היא דוגמה מצוינת לכך Jaguarהנדסה איכותית ועיצוב נצחי. בניגוד לרודסטר, שלא הציע שום הגנה מפני האלמנטים, ודגמי DHC שהציעו נהיגה דו-עונתית, ה- FHC סיפקה לנהגים מכונית לכל השנה שלא רק מסוגננת ועוצמתית, אלא גם משתלמת. ה- FHC היה זמין בשבריר מהעלות בהשוואה ל- DHC ולרודסטר, ועדיין היה פחות משליש ממחיר הפרארי הדומה ביותר. מנוע ה- Inline-2 מקורר המים שלו 3 ליטר הציע 3.4 כ"ס וזמן 6-160 של פחות מ -0 שניות. ה Jaguar XK120 הצליח להגיע למהירות מרבית של יותר מ -120 קמ"ש. בעוד שנת 1954 Jaguar ה- FHC נדיר משמעותית מהרוודסטר ומה- DHC, ניתן למצוא אותו כיום במחיר קטן מהעלות של מכוניות XK120 להמרה דומות.
מחפש לרכוש קלאסיקה Jaguar?
יש לבדוק כמה דברים ב -1954 Jaguar קופה ראש קבועה XK120 לפני רכישת אחת. כמו כל קלאסיקה Jaguars, בדוק אם יש חלודה. רוב מכוניות ה- XK120 יראו סוג של חלודה בלוח הגוף, שיכול להיות קשה לתיקון וניתן לביצוע. זכור זאת ותבדוק תמיד את המכונית במעלית. מבחינה מכנית, מנועי ה -3.4 ליטר היו חזקים, חזקים ומעוצבים היטב. במנועי XK המוקדמים, הקפד לבדוק את האטמים העיקריים, כמו גם את אטמי ראש הפלדה המקוריים. זכור גם כי דגמי קופה ראש קבועים מסוג XK120 היו מצוידים בהגה גדול מאוד וחסר היגוי כוח.