Bouwjaren
- 1948 פורשה 356
- 1948 פורשה 356 טרום א
- 1948 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1948 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1949 פורשה 356
- 1949 פורשה 356 טרום א
- 1949 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1949 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1950 פורשה 356
- 1950 פורשה 356 טרום א
- 1950 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1950 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1951 פורשה 356
- 1951 פורשה 356 טרום א
- 1951 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1951 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1952 פורשה 356
- 1952 פורשה 356 טרום א
- 1952 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1952 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1953 פורשה 356
- 1953 פורשה 356 טרום א
- 1953 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1953 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1954 פורשה 356
- 1954 פורשה 356 טרום א
- 1954 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1954 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1955 פורשה 356 טרום א
- 1955 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1955 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1956 פורשה 356
- 1957 פורשה 356
- 1958 פורשה 356
- 1959 פורשה 356
- 1960 פורשה 356
- 1962 פורשה 356
- 1963 פורשה 356
- 1964 פורשה 356
- 1964 פורשה 911
1953 פורשה 356 Pre-A קבריולט
פורשה 356 הוצגה לראשונה עם 50 יחידות בעבודת יד עם גוף אלומיניום בשנים 1948-1949. בשנת 1950 תשוחרר פורשה 356 לציבור. במהלך 15 השנים הבאות, יצרנית הרכב הגרמנית תראה יותר מ- 76000 דגמים מתגלגלים מקומת הייצור. דגמי קבריולה, שהיו זמינים בתחילה כקופה וקבריולה, היו פופולאריים בגלל משיכתם באוויר הפתוח. אם אתה חושב לרכוש פורשה 1953 טרום קבריולה משנת 356, הצוות ב- ER Classics יכול לסייע לך במציאת הדגם הרצוי.
מחפשים לרכוש פורשה קלאסית?
אחד הטיפים הטובים ביותר ש- ER Classics יכול להציע ב- 1953 פורשה 356 Pre-A Cabriolet הוא להתמקד תחילה במצב הגוף והשני במכניקה. באופן כללי, המכניקה של פורש אלה עמדה במבחן הזמן ולא קשה לעבוד עליהם מדי. מצד שני, חלודה יכולה להיות אשם. אזורים מסוימים של חלודה קבועים ביתר קלות מאחרים; לוחות גוף קשים במיוחד. חשוב להזכיר כי אם אתם מסתכלים על מכונית משוחזרת לחלוטין, הקפידו לבדוק אם יש סימנים לתיקון חלודה ובקשו תיעוד.