Bouwjaren
- 1948 פורשה 356
- 1948 פורשה 356 טרום א
- 1948 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1948 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1949 פורשה 356
- 1949 פורשה 356 טרום א
- 1949 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1949 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1950 פורשה 356
- 1950 פורשה 356 טרום א
- 1950 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1950 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1951 פורשה 356
- 1951 פורשה 356 טרום א
- 1951 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1951 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1952 פורשה 356
- 1952 פורשה 356 טרום א
- 1952 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1952 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1953 פורשה 356
- 1953 פורשה 356 טרום א
- 1953 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1953 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1954 פורשה 356
- 1954 פורשה 356 טרום א
- 1954 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1954 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1955 פורשה 356 טרום א
- 1955 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1955 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1956 פורשה 356
- 1957 פורשה 356
- 1958 פורשה 356
- 1959 פורשה 356
- 1960 פורשה 356
- 1962 פורשה 356
- 1963 פורשה 356
- 1964 פורשה 356
- 1964 פורשה 911
1964 פורשה 911
מאז השקתו ב- 1963, פורשה 911 עבר פיתוח מתמשך. הבחנה של פורשה 911 מוקדמת מדגמים מאוחרים יותר קלה יחסית, מכיוון שהם מציעים גלגלי פלדה בגודל 4.5 אינץ 'ותסריט הפורשה שבבסיס מכסה המנוע משתמש בכיתוב מחובר. לדגמי המוקדמות 1965 עד 1966 היו גם גלגלי הגה מעוטרים מעץ ולוח מחוונים תחתון מעץ.
מחפשים לרכוש פורשה קלאסית?
כאשר ההודעה פורסמה בשנת 1963, פורשה קראה למכונית ה- 901. המכונית שמה מאוחר יותר ה- 911 מכיוון שלפיג'ו מוגנים מספרי דגמי מכוניות תלת ספרתיים עם 3 באמצע. כאשר אתה מעוניין לקנות פורשה 0 משנת 1964, עליך לבצע כמה צעדים חשובים. ראשית, בדוק אם יש חלודה. חלודה יכולה להיות יקרה מאוד לתיקון, במיוחד בדגמים המגלוונים מראש. כמה אזורים חשובים לבדיקה כוללים את נקודות השקע וצינורות מוט הפיתול, התפרים והקצוות של הדלתות, תא המטען והמכסה, ורצפות הרצפה. הידיעה אם ממתחי השרשרת הוחלפו יכולה לחסוך לך כסף רב בחשבון השחזור או התחזוקה שלך. כשאתה מוכן לחקור את פורשה 911, התחבר עוד היום ל- ER Classics.