27 באפריל (יום המלכים) אולם תצוגה סגור - 1 במאי (יום העבודה) אולם תצוגה פתוח - יום ראשון 5 במאי פתוח במיוחד (10:00-14:00)
עבור למלאי למכור את הרכב שלי

מרצדס בנץ SLK

מרצדס-בנץ SLK-Class היא רודסטר יוקרה קומפקטית מתוצרת דיימלר-בנץ. ה-SLK הוצגה לראשונה בתערוכת הרכב של פריז 1994. המכונית נכנסה לשוק האירופי כעבור שנתיים ולשוק האמריקאי בשנת 1997. ה-SLK נבנתה בברמן, גרמניה. הכינוי הקודם "SLK" נגזר מתוכנית העיצוב של החברה ליצירת רודסטר שהייתה בו זמנית ספורטיבית, קלה וקצרה בגרמנית: sportlich (ספורטיבית), leicht (קל) und kurz (קצר).

הדור הראשון (1996-2004)

ה-R170 מרצדס SLK הייתה הדור הראשון של הרודסטר הקומפקטית שיוצרה מ-1996 עד 2004 על ידי מרצדס-בנץ. העיצוב הוא מסוף 1991 תחת ברונו סאקו, עם עיצוב סופי שהושלם בתחילת 1993 ואושר על ידי המועצה. מחלקת הייצור SLK הוצגה בתערוכת הרכב בטורינו ב-22 באפריל 1996.

הדור השני (2004-2010)

ל-R171 מרצדס SLK יש מספר תיקונים בהשוואה לקודמו; בסיס גלגלים ארוך ב-30 מ"מ, אורך ורוחב מוגדל (72 מ"מ) (65 מ"מ), תיבת שבעה הילוכים אוטומטית, כריות אוויר דו-שלביות אדפטיביות, כריות צד לראש/חזה ומנגנון גג בעיצוב מחדש. תכונות אופציונליות כוללות שלט רחוק עבור הגג הקשיח הנשלף ומחמם אוויר בגובה הצוואר המשולב במשענות הראש. העיצוב מותאם אווירודינמית כדי למזער את זרימת האוויר הפנימית כשהחלק העליון נסוג.

הדור השלישי (2011-הווה)

פיתוח ה-R172 Mercedes SLK החל בשנת 2005, עם עיצוב סופי שנבחר בשנת 2008. מרצדס-בנץ הכריזה על ה-SLK החדש בסתיו 2010. החברה נקטה בצעד יוצא דופן של הוצאת מספר הודעות לעיתונות באוקטובר ובנובמבר 2010, והכריזה על חדש תכונות כגון "בקרת שמיים קסם".

קנה את מרצדס בנץ SLK

מציאת מרצדס-בנץ SLK המתאים לך היא בראש סדר העדיפויות. החיפוש אחר רכב החלומות שלך מתחיל לעתים קרובות באינטרנט. ERClassics עשתה כל שביכולתה כדי לתת לך מושג על המכוניות, כך שכל מכונית באתר שלנו מסופקת עם דוח תמונות, תמונות 360 מעלות, סרטון ומידע רקע על המכונית. האם אתה מעדיף לראות את המכונית פיזית? לאחר מכן תוכל לבקר באולם התצוגה שלנו בוואלוויק, הולנד. בדוק באתר שלנו לשעות הפתיחה.

קנה מרצדס בנץ SLK

החליף או מכור את מרצדס בנץ הקלאסי שלך

ב-ER Classics אתה כמובן יכול לקנות מרצדס-בנץ SLK, אך אנו מציעים גם את האפשרות למכור את המכונית הנוכחית שלך או להחליף אותו. אם תרצה מידע נוסף על מכירה או מסחר במכונית שלך, אנא צור קשר עם אחד מהמכוניות שלנו מומחי רכב. אתה כמובן יכול גם לבקר באולם התצוגה שלנו כדי לדון באפשרויות.

למכור או לסחור במרצדס-בנץ SLK?

מרצדס בנץ SLK באיכות גבוהה ב-E&R Classics

כל המכוניות המוצעות על ידינו, כולל מרצדס בנץ SLK, נבדקות מול רשימה עם 125 נקודות. הערכה זו מבוצעת על ידי אחד מהמכונאים שלנו. אספקת מכוניות במצב מושלם היא בעלת חשיבות רבה ל-ERClassics. המכוניות המוצעות על ידינו הן אפוא באיכות גבוהה. אם תרצו מידע נוסף על תחזוקה לרכב או אם אתם תוהים מה עושים מכונאים בבתי מלאכה לרכב, לחצו כאן.

תחזוקה על SLK

כמובן שכל רכב צריך תחזוקה, ולפעמים יכול לקרות שצריך לתקן משהו. זה לא שונה עבור SLK. מכיוון שאתה אוהב לשמור על המכונית שלך במצב טוב, מוסך טוב חשוב. כל מוסך יכול לספק לך תחזוקה, אבל לפעמים אתה רק צריך קצת יותר מיוחד של התמחות, אז אתה יכול לבחור לקחת את המכונית שלך לסדנה לרכב שבו הם מתמקדים במותג אחד או סוג רכב אחד. המכונאים עובדים לרוב עם אותן מכוניות ולכן התמחו בתחזוקה או בתיקונים באותם מכוניות ספציפיות.

ל-ER Classics יש את מרצדס-בנץ SLK המתאים לך!

לחץ כאן למלאי שלנו

מהם היתרונות של רכישת מרצדס-בנץ SLK מ-ER Classics?

- מגוון רחב של מכוניות מרצדס בנץ למכירה
- כל הוותיקים נבדקו ביסודיות על ידי הסדנה שלנו
- בית מלאכה משלו עם 20 מכונאים
- רישום ובדיקות
- הובלה עולמית עד הדלת
- איכות ושירות גבוהים
- אפשרויות טרייד אין
- לקוחות מדרגים אותנו ב-8.9 

סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה

אם אתם מחפשים מרצדס-בנץ SLK חדש ויפה, תוכלו להיעזר באחד המומחים שלנו. ER classics מתמחה ברכישה ומכירה של מכוניות מאז 2008 ויכולה לקרוא לעצמה בצדק סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה.