יום ראשון 5 במאי מכוניות וקפה וחדר תצוגה פתוח במיוחד (10:00-14:00) - 9 במאי (יום העלייה לשמים) אולם התצוגה סגור

ג'יפ פורד GPW

צפה בזרם שלנו מַעבָּרָה מניות

צפה במלאי

מחפש מַעבָּרָה?

הירשם באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני שלך ואנו נשלח לך הודעה כאשר מכונית מסוג זה זמינה

אנחנו קונים את שלך מַעבָּרָה!

יש לך פורד ואתה רוצה למכור? צור קשר. אנחנו תמיד מחפשים מכוניות קלאסיות להוסיף למלאי שלנו.

צרו קשר

ג'יפ פורד GPW | נבנה בזמן מלחמה | היסטוריה ידועה | 1944

הבהרה:

- נבנה במהלך המלחמה ב-1944
- ידועה היסטוריית התחזוקה
- ג'יפ מקורי עם הנעה שמאלית
- כונן 4x4

למכירה ג'יפ פורד GPW 1944
אנו מציעים למכירה את הג'יפ הזה של פורד GPW משנת 1944. הג'יפ הזה נבנה לצד ג'יפ וויליס במהלך מלחמת העולם השנייה ולאחר מכן שימש את הצבא באירופה. כפי שרבים יודעים, בחוזה הממשלתי לייצור ג'יפים זכה וויליס, אך נעזר בפורד כדי להגביר את מספרי הייצור. התוצאה של זה היא ג'יפ פורד GPW. מה שמיוחד בג'יפ שאנו מציעים כאן למכירה הוא העובדה שהוא נבנה בשנת 1944, במהלך מלחמת העולם השנייה. זה מגיע מחובב שתמיד שמר היטב על הקלאסי. לכן ישנן חשבוניות רבות עבור התחזוקה שבוצעה. הוא מופעל על ידי מנוע 2199 צילינדרים בנפח 4 סמ"ק בשילוב תיבת הילוכים ידנית בעלת 3 הילוכים. המכונית מצוידת גם בהנעה לארבעה גלגלים.

למכירה ג'יפ פורד GPW עם הנעה שמאלית
כפי שניתן לראות בתמונות, בחלק העליון הרך של הג'יפ יש את הטקסט 'זהירות, הרכב הזה הוא בהנעה שמאלית'. אזהרה זו הודבקה במיוחד על כלי רכב של צבא ארה"ב כדי להזהיר את התנועה האנגלית המקומית. אלו הפרטים הקטנים שמתאימים לחלוטין לג'יפ. לג'יפ פורד יש צבע ירוק ויש לו סימני בלאי מסביב. הוא מצויד גם בטופ רך בצבע ירוק כהה, פחית ג'רי נוספת לדלק, גלגל רזרבי וכלי עבודה לצבא. לג'יפ 4 מושבים.

רוצה לקנות ג'יפ פורד GPW?
האם אתה מחפש ג'יפ פורד GPW 1944? לאחר מכן השאירו את פרטיכם באמצעות טופס יצירת הקשר בעמוד זה או התקשרו ישירות ל-+31 416 751 393. צוות המכירות שלנו ישמח לענות על כל שאלותיכם או אפילו להכין עבורכם סרטון חנות אישי.

אנחנו יכולים לעזור בתחבורה. בתוך אירופה אינכם צריכים לשלם מסי יבוא. מסחר, קנייה ומשלוח אפשרי. במדינות מסוימות אנו יכולים לעזור במימון. שאל את צוות המכירות שלנו.

  • ש. מספר: f0662
  • הפוך: מַעבָּרָה
  • דֶגֶם: ג'יפ GPW
  • שָׁנָה: 1944