1 במאי (יום העבודה) אולם תצוגה פתוח - יום ראשון 5 במאי פתוח במיוחד (10:00-14:00) - 9 במאי (יום העלייה לשמים) אולם התצוגה סגור

פורד מוסטנג קבריולט


מחפש מַעבָּרָה?

הירשם באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני שלך ואנו נשלח לך הודעה כאשר מכונית מסוג זה זמינה

אנחנו קונים את שלך מַעבָּרָה!

יש לך פורד ואתה רוצה למכור? צור קשר. אנחנו תמיד מחפשים מכוניות קלאסיות להוסיף למלאי שלנו.

צרו קשר

פורד מוסטנג קבריולה | שוחזר | מיזוג אוויר מקורי | 1966

הבהרה:

- שוחזר
- מיזוג אוויר מקורי
- עליון רך הידראולי לבן
- מנוע 289 CUI V8
- תיבת הילוכים אוטומטית

למכירה פורד מוסטנג קבריולה משנת 1966
אנו מציעים למכירה את פורד מוסטנג קבריולט היפהפייה הזו משנת 1966. המוסטנג הזה מגיע מאוסף פרטי קטן של חובב שתמיד שמר על הקלאסיקה באהבה גדולה. הפורד שוחזרה בעבר והיא במצב טוב מאוד. הוא מופעל על ידי מנוע 289 CUI V8 מחובר לתיבת הילוכים אוטומטית. ברגע שתסובב את המפתח של הקלאסיקה האמריקאית הזו ותשמע את ה-V8 השואג שלה, מובטח לך לקבל חיוך גדול על הפנים.

למכירה פורד מוסטנג קבריולט 1966 עם מזגן מקורי
פורד מוסטנג קבריולה שאנו מציעים כאן למכירה היא באמת תמונה שכדאי לראות. יש לו צבע מתכתי כחול כהה יפהפה שמשתלב היטב עם הכרום היפה. פנים הפוני הדו-גוני במצב מסודר מאוד ומספק משחק גומלין יפה בין צבעי הצבע הכחול הכהה. היתרון הגדול של המוסטנג הוא שהיא מצוידת במיזוג האוויר המקורי כדי לשמור על קור רוח ונעים בזמן טיול. כמו כן הוא מצויד במספר אפשרויות נחמדות כמו קונסולה מרכזית, לוח מחוונים עם שיבוץ עץ, הגה עץ, רדיו תקין לתקופה ומתלה מזוודות בכרום. לסיום הכל, נבחר טופ הידראולי רך לבן שניתן לקפל פנימה בלחיצת כפתור ברגע שהשמש זורחת.

רוצה לקנות פורד מוסטנג קבריולה?
האם אתה מחפש פורד מוסטנג קבריולט 1966? לאחר מכן השאירו את פרטיכם באמצעות טופס יצירת הקשר בעמוד זה או התקשרו ישירות ל-+31 416 751 393. צוות המכירות שלנו ישמח לענות על כל השאלות שלך או אפילו להכין עבורך סרטון קניות אישי.

אנחנו יכולים לעזור בתחבורה. בתוך אירופה אינכם צריכים לשלם מסי יבוא. מסחר, קנייה ומשלוח אפשרי.
במדינות מסוימות אנו יכולים לעזור במימון. שאל את צוות המכירות שלנו.

  • ש. מספר: f6067
  • הפוך: מַעבָּרָה
  • דֶגֶם: מוסטנג
  • שָׁנָה: 1966