1 במאי (יום העבודה) אולם תצוגה פתוח - יום ראשון 5 במאי פתוח במיוחד (10:00-14:00) - 9 במאי (יום העלייה לשמים) אולם התצוגה סגור

ניסן פיגארו


מחפש ניסן?

הירשם באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני שלך ואנו נשלח לך הודעה כאשר מכונית מסוג זה זמינה

אנחנו קונים את שלך ניסן!

יש לך ניסאן ואתה רוצה למכור? צור קשר. אנחנו תמיד מחפשים מכוניות קלאסיות להוסיף למלאי שלנו.

צרו קשר

ניסן פיגארו | נדיר | עיצוב רטרו ייחודי | 1991

הבהרה:

- צבע ירוק אמרלד
- מנוע צילינדר 987cc 4
- תיבת הילוכים אוטומטית
- מזגן
- ריפוד עור לבן

ניסאן פיגארו נדיר למכירה
אנו מציעים למכירה את ניסאן פיגארו היפה והנדיר הזה. ניסאן פיגארו היא מכונית גג נפתחת בסגנון רטרו שיוצרה בשנת 1991. המכונית המסוימת הזו נועדה במקור לשוק היפני, אך לאחר מכן יצאה למדינות אחרות. מה שמייחד את המכונית הזו הוא העיצוב הבולט שלה, המזכיר מכוניות משנות ה-1950 וה-1960, עם צורות מעוגלות וקווים רכים. רק כ-20,000 מכוניות נבנו, מה שהופך את ניסאן פיגארו למכונית מבוקשת מאוד בקרב אספנים וחובבי רכב. הוא מופעל על ידי מנוע 987 צילינדרים בנפח 4 סמ"ק עם תיבת הילוכים אוטומטית.

למכירה ניסן פיגארו בצבע ירוק אזמרגד
לפיגרו יש גריל קדמי מיוחד עם הדגשות כרום, פנסים עגולים גדולים ופגוש עגול קטן. לרכב יש צבע דו-גוני בולט בצבע היפה אמרלד ירוק ולבן. הפנים של ניסאן פיגארו ייחודי כמו החלק החיצוני ומשדר את אותו סגנון רטרו. ריפוד המושבים ודפנות הדלתות עשוי עור ותואם את צבע הגג והדלתות. למרות עיצוב הרטרו שלו, ניסאן פיגארו עדיין מציע שירותים מודרניים כמו חלונות חשמליים ומערכת סטריאו מודרנית. זה הופך את המכונית לא רק לייחודית, אלא גם נוחה לנהיגה.

רוצים לקנות את ניסאן פיגארו?
מחפשים ניסאן פיגארו משנת 1991? לאחר מכן השאירו את פרטיכם באמצעות טופס יצירת הקשר בעמוד זה או התקשרו ישירות ל-+31 416 751 393. צוות המכירות שלנו ישמח לענות על כל השאלות שלך או אפילו להכין עבורך סרטון קניות אישי.

אנחנו יכולים לעזור בתחבורה. בתוך אירופה אינכם צריכים לשלם מסי יבוא. מסחר, קנייה ומשלוח אפשרי.
במדינות מסוימות אנו יכולים לעזור במימון. שאל את צוות המכירות שלנו.

  • ש. מספר: n6423
  • הפוך: ניסן
  • דֶגֶם: פיגארו
  • שָׁנָה: 1991