9 במאי (יום העלייה לשמים) אולם התצוגה סגור - 19 ו-20 במאי (חג השבועות) אולם התצוגה סגור

מפגש אולדטימר בינלאומי באדן-באדן 2026

מכוניות קלאסיות למכירה>

מפגש אולדטימר בינלאומי באדן-באדן 2026

מפגש אולדטימר בינלאומי באדן-באדן הוא אחד מירידי המכוניות הקלאסיות היפות ביותר בגרמניה. זהו מוזיאון אמיתי לתולדות הרכב באוויר הפתוח בסביבה ירוקה יפהפיה שלדעת מומחים מגיע מהעולם הקלאסי העתיק. היריד קיים משנת 1976, ומאז הוא מקום מפגש לחובבי רכב מכל רחבי אירופה. אפשר לקנות שם גם מכונית קלאסית.

יותר מ-20,000 מבקרים נוסעים ליריד הזה כדי להעריץ את המכוניות הקלאסיות מתשעה עשורים של היסטוריית הרכב. מותגים כמו בנטלי הם אורח הכבוד במרכז האירוע. המכוניות הקלאסיות הבריטיות מוצגות בפניכם במופע מרתק, שהופך את המפגש הבינלאומי לאולדטימר באדן-באדן לכדאי בהחלט עבור כל חובב רכב קלאסי.

שעות פתיחה מפגש אולדטימר בינלאומי באדן-באדן 2026

מפגש האולדטימר הבינלאומי באדן-באדן מתקיים בקיץ, ביולי. היריד פתוח אז מיום שישי עד ראשון. לאחר מכן היריד פתוח מהבוקר עד הערב, מה שמספק מספיק זמן לצפות בהכל ביריד ולקנות רכב.

דמי כניסה מפגש אולדטימר בינלאומי באדן-באדן 2026

דמי הכניסה משתנים מיום ליום. למשל, מבוגרים וילדים ביום שישי הם בין 5 ל-10 יורו. עם זאת, בשבת וראשון משלמים כמבוגרים בין 10 ל-15 יורו. האם יש ילדים מתחת לגיל 8? אז הם יכולים לבקר ביריד בחינם. גם אנשים עם מוגבלות מקבלים הנחה. הם משלמים בין 5 ל-10 יורו עבור כרטיס.

חניה במפגש האולדטימר הבינלאומי באדן-באדן 2026

אתה יכול להגיע לפגישת הרכב הקלאסי ב-2 דרכים שונות. לדוגמה, אתה יכול לקחת את הרכבת שעוצרת בתחנת באדן-באדן. אז אתה יכול לתפוס את קו האוטובוס להורדה מול אתר האירוע. ניתן להגיע לאתר האירוע גם ברכב. לאחר מכן יש לעקוב אחר השילוט "Zentrum" ובהמשך "Kurhaus" או "Casino" כדי להגיע לפגישה. לאחר מכן תוכלו להחנות את רכבכם באחד מחניוני החניה במרכז.

צאו לטיול למפגש האולדטימר הבינלאומי באדן-באדן 2026

מפגש אולדטימר הבינלאומי באדן-באדן הוא אירוע בן 3 ימים. מכיוון שבאדן-באדן ממוקמת בגרמניה, הנגישות אינה טובה לכולם. לכן נסיעה למעלה ולמטה היא לא אופציה לכל אחד. מלבד האירוע עצמו, יש עוד הרבה מה לחוות. כך שתוכלו ליהנות מסביבה יפה, שבה תוכלו למצוא טבע יפהפה ומבנים היסטוריים. מפגש אולדטימר הבינלאומי באדן-באדן הוא אפוא הזדמנות מושלמת לסוף שבוע.