27 באפריל (יום המלכים) אולם תצוגה סגור - 1 במאי (יום העבודה) אולם תצוגה פתוח - יום ראשון 5 במאי פתוח במיוחד (10:00-14:00)

מכוניות וסגנון חיים בריטי 2027

מכוניות קלאסיות למכירה>

מכוניות וסגנון חיים בריטי 2027

עם למעלה מ-200 מציגים, היריד הזה הוא אחד הגדולים בבריטניה. זה היה הכי בריטי כבר יותר מ-25 שנה. למרות זאת, בכל שנה יש מציגים חדשים, מכוניות שונות ומוצרים חדשים. כתוצאה מכך, מכוניות וסגנון חיים בריטי שונה מדי שנה.
ביריד יש משהו לכולם: עתיקות, ביגוד, תכשיטים, כונניות, כורסאות עור, כלי אוכל, בדים ומעדנים. יש גם הרבה מה לעשות, כמו שירי פופ אנגליים וחלילית סקוטית בפאב האירי.

אילו מכוניות וינטג' מוצגות ב-British Cars and Lifestyle 2027

כפי שהשם מרמז, נוכחים ותיקים בריטים. חשבו על המותגים הבלעדיים כגון: Jaguar, לנד רובר, מיני, לוטוס, אסטון מרטין ובנטלי. בנוסף, מותגים כמו אוסטין הילי, ריילי, MG, רולס רויס, אלביס ו Triumph כמובן שאסור לפספס.

שעות פתיחה British Cars and Lifestyle 2027

יריד זה מתקיים מדי שנה בחודש מרץ. מדובר באירוע של יומיים והמיקום הוא אוטוטרון ב-'s-Hertogenbosch, הולנד. היריד מתחיל בסביבות 9 עד 10 בבוקר ועד תחילת הערב. שעות הפתיחה המורחבות הללו מספקות המון זמן ליהנות מכל מה שיש ליריד הזה להציע.

דמי כניסה ל-British Cars and Lifestyle 2027

כמבוגר תפסיד בין 10 אירו ל-20 אירו ליום. יש לך ילדים מתחת לגיל 12 או שאתה מתחת לגיל 12? אז תוכל לצפות ביריד הזה בחינם.

הפוך את זה לסוף שבוע!

מכיוון ש-British Cars and Lifestyle 2027 הוא אירוע בן יומיים, זה רעיון פנטסטי להפוך אותו מיד לסוף שבוע, מלבד האירוע עצמו יש עוד הרבה מה לחוות באזור 's-Hertogenbosch. אתה יכול לקחת שייט נפלא במה שנקרא "דיזה", לבקר בסינט-ג'אן, שלא לדבר על אוכל טעים במסעדות.