9 במאי (יום העלייה לשמים) אולם התצוגה סגור - 19 ו-20 במאי (חג השבועות) אולם התצוגה סגור

ברמן קלאסי מוטורסו 2022

פבואר 2022.

מכוניות קלאסיות למכירה>

תערוכת הרכב הקלאסית של ברמן היא תערוכת הרכב הקלאסית הגדולה הראשונה של השנה. תוכלו למצוא כאן את כל הרכבים הקלאסיים הדרושים לפתיחת עונה מוצלחת: מכוניות, אופנועים, חלקי חילוף, טיפים לשיקום, קלאסיקות צעירות וספורט מוטורי היסטורי. עם שטח תצוגה של 4651 מ"ר בשמונה אולמות, כ 45,000 מבקרים ו 650 מציגים מ 12 מדינות, תערוכת הרכב הקלאסית של ברמן היא המקום להיות בו לכל אוהבי המכוניות הקלאסיות.

 

האווירה יוצאת הדופן והתצוגות המיוחדות הייחודיות למכוניות ואופנועים, המומחיות של הציבור ומגוון התערוכות האיכותיות היו הסיבה מאחורי הצלחתה של תערוכת הרכבים הקלאסית של ברמן מזה שנים. חברים, אנשים דומים, מומחים ואספנים מתכנסים לכאן כדי להירגע ולדבר על מכוניות ואופנועים.

 

יש שעות פתיחה רחבות כך שתוכלו להסתכל סביב וליהנות מהתערוכה היפהפייה הזו. דמי הכניסה הם בסביבות 16 אירו לאדם ליום ובמשך יומיים משלמים סביב 24 אירו לאדם. נסע אל התערוכה וממנה בקלות: כעת תוכל להשתמש במתקני Park & ​​Ride החדשים בשדה התעופה (מקום חניה 1). עקבו אחר שלטי שדה התעופה בברמן: כרטיס חניה וחשמלית במחיר של 7 אירו (מחיר לרכב לכל הנוסעים, כולל נסיעה חזרה בחשמלית). הנסיעה אורכת כ- 18 דקות. עצור ב- Blumenthalstraße.

 

סע בנוחות לדלת הכניסה של מרכז התערוכה - הימנע מפקקים ומחיפוש מקום חניה!