9 במאי (יום העלייה לשמים) אולם התצוגה סגור - 19 ו-20 במאי (חג השבועות) אולם התצוגה סגור

ברמן קלאסי מוטורסו 2021

פבואר 2021.

מכוניות קלאסיות למכירה>

תערוכת הרכב הקלאסית הגדולה הראשונה של השנה היא תערוכת הרכב הקלאסית ברמן. כאן תוכלו למצוא את כל הרכבים הקלאסיים הדרושים לפתיחת עונה מוצלחת: מכוניות, אופנועים, קלאסיקות צעירות, ספורט מוטורי היסטורי, חלקי חילוף וטיפים לשיקום. עם אזור תערוכות המורכב משמונה אולמות עם 4651 מ"ר בסך הכל, כ 45,000 מבקרים ו 650 מציגים מ 12 מדינות, תערוכת הרכב הקלאסית ברמן היא המקום להיות בו לכל אוהדי המכוניות הקלאסיות.

 

מומחים, אספנים, חברים ואנשים דומים אופקים נפגשים לכאן כדי להירגע ולדבר על מכוניות ואופנועים. המומחיות של הקהל, מגוון התערוכות האיכותיות, האווירה יוצאת הדופן והמופעים המיוחדים הייחודיים לרכבים ואופנועים היו הסיבה מאחורי הצלחתה של תערוכת הרכבים הקלאסית של ברמן מזה שנים. העונה מתחילה בברמן!

 

שעות הפתיחה של התערוכה רחבות מאוד. זה מאפשר לך להסתכל מסביב וליהנות מתערוכה יפהפייה זו. דמי הכניסה הם כ -16 אירו לאדם ליום ובמשך יומיים משלמים כ -24 אירו לאדם. אתה יכול לנסוע לתערוכה וממנה בקלות: השתמש במתקני Park & ​​Ride החדשים בשדה התעופה (מקום חניה 1). כל שעליך לעשות הוא לעקוב אחר שלטי שדה התעופה בברמן: כרטיס חניה וחשמלית במחיר של 7 אירו (מחיר לרכב לכל הנוסעים, כולל נסיעה חזרה בחשמלית). הנסיעה אורכת כ- 18 דקות. עצור ב- Blumenthalstraße.

הימנע מפקקים ומחפש מקום חניה - סע בנוחות לדלת הכניסה של מרכז התצוגה!