Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
יום ראשון דצמבר 1 EXTRA OPEN מ- 12: 00 ל- 16: 00
עבור למלאי למכור את הרכב שלי

טריומף TR3

ה- Triumph TR3 היא מכונית ספורט שהופקה בין 1955-1962 על ידי Standard-Triumph בבריטניה. הגרסא המונפת פנים, הידועה באופן רשמי בשם "TR3A", נכנסה לייצור ב- 1957 והגרסה הסופית, ללא רשמית "TR3B", הופקה ב- 1962.

למרות שה- TR3 בדרך כלל סופק כמושב 2 פתוח, היו מושבים אחוריים מדי פעם ומושב קשיח מפלדה עם הברגה על גבי הברגה.
המכונית הונעה על ידי מנוע 1991cc ישר-4 OHV אשר ייצר בתחילה 95 כ"ס והגדיל ל- 100 כ"ס בסל"ד 5000. את תיבת ההילוכים הידנית עם ארבע הילוכים ניתן להוסיף יחידת אובר-דרייב ביחסי ה- 3 העליונים המופעלים באופן חשמלי ונשלטים על ידי מתג בלוח המחוונים. ב- 1956 הבלמים הקדמיים הוחלפו מתופים לדיסקים, TR3 ובכך הפכה למכונית הייצור הראשונה בסדרה המותאמת כל כך.

מכוניות קלאסיות של טריומף למכירה

המתלה היה על ידי זרועות A כפולות, טרונון ברונזה מנגן, קפיצי סליל וזעזועים בצינור הקדמי, מוט נגד גלילה אופציונלי, ועם היגוי תולעת ויתד. בשונה ממג'ינים מאותה תקופה, למנגנון ההיגוי וההצמדה היה משחק וחיכוך ניכרים, אשר גברו עם בלאי.

האחורי היה קפיצי עלים קונבנציונליים, עם זעזועים צירים ומנוף מנוף, פרט לכך שמעקות המסגרת (הקופסה) הושלכו מתחת לציר. הגלגלים היו בקוטר 15 אינץ 'ברוחב X 4.5 ", עם גלגלי תיל 48 אופציונליים. גלגלים חוטיים נצבעו בדרך כלל, צבע גוף או ארגנטנט, אך ניתן היה להשיג גם כרום מט וכרום בהיר. לדיסק הקדמי או לבלמי התוף והתופים האחוריים לא היו כוח לסייע.
משקלו היה משמעותי יותר מהמורשות + Morna + 4 ו- "אמבטיה" (Pre-911), אך לא הרבה יותר מ- MGA ו- MGB. כולם פרט למורגן, שחלקו את אותו המנוע, היו פחות פחות חזקים.
למרות שברוב התנאים זה היה מאוד מגיב וסלחן, היו לו כמה נזקי טיפול. המרכב, שהיה משותף ל- TR2, TR3, TR3A ו- TR4, היה מוגבל בנסיעות גלגלים, והמכונית הייתה גבוהה וצרה למדי עבור מכונית ספורט אמיתית. כתוצאה מכך, בעת פינה קשה מאוד, הגלגל האחורי הפנימי יתרומם וגורם לנווט יתר פתאומי בגלל העומס המוגבר בצמיג האחורי החיצוני. זה היה נכון במיוחד עם צמיגים רדיאליים נפוצים יותר ויותר. המתלה המקורי TR2 / 3 / 3A נבנה עם עיצובים ישנים ומוטים של צמיגי רובד. הרמת הגלגלים הייתה יותר פתאומית מזו של מכוניות אחרות, מכיוון שהיא נגרמה עקב סיום נסיעת המתלים בזמן שהיה עדיין עומס על הצמיג, כך שהעומס על הגלגל האחורי השני (החיצוני) היה פונקציה לא רציפה של עומס פונה, ולא רק שינוי מדרון.

קונים טריומף TR3?

ה- TR3 הוא Roadster אמיתי, המיועד למזג אוויר שמשי עם הגנת גשם נשלפת. יש לו חלק גג נפתח שמצמד לסירוגין ולנעוץ וילונות צדיים נשלפים, המאפשרים לדלתות נמוכות מאוד עם ריפוד להניח את זרועו. יש חורים ברצפה, עם תקעים מגומי, כך שניתן להשתמש בשקע המקורי המצוי במקור בתוך המכונית, וכך גם יגואר XK120. התנור האופציונלי היה גרוע ושסתום הכיבוי היה מתחת למכסה המנוע. אדם שלישי יכול היה להתיישב מאחורי המושבים, במידת הצורך.

הופקו דוגמאות 13,377 לטקס המקורי "מתיחת פנים" TR3, מתוכן 1286 נמכרו בבריטניה; השאר ייצאו בעיקר לארצות הברית.

טריומף TR3

E&R Classics, המומחה לרכב קלאסי בטריומף!

לחץ כאן כדי לראות את המלאי שלנו


מהם היתרונות של קניית מכונית Triumph TR3 בחברת ER Classics?
- מבחר נהדר של מכוניות קלאסיות למכירה
- כל המכוניות נבדקות בקפידה על ידי המכונאים בבית המלאכה שלנו
- הליכות MOT, ריתוך ופנים לרכב Triumph TR3 שלך
- מכניקת הזקנים המיוחדת שלנו יכולה לדאוג לכל ההליכים
אנו יכולים לדאוג לתיקונים, לתחזוקה ולצרכים המותאמים אישית
- הקמה מלאה של מכונית ה- Triumph TR3 שלך
- אנו יכולים לספק את המכונית הקלאסית שלך לכל מדינה אירופאית