Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
יום ראשון דצמבר 1 EXTRA OPEN מ- 12: 00 ל- 16: 00
עבור למלאי למכור את הרכב שלי

פורשה 914

בסוף ה- 1960 המאוחרים, פורשה וגם פולקסווגן היו זקוקים לדגמים חדשים; פורשה חיפשה תחליף ל- 912 ברמת הכניסה שלהם, ופולקסווגן רצתה שו"ת ספורטיבית חדשה תחליף את קרמן גאיה. באותה תקופה, מרבית עבודות ההתפתחות של פולקסווגן טופלו על ידי פורשה. פרדיננד פייץ ', האחראי על המחקר והפיתוח בפורשה, הועמד לאחראי על פרויקט 914. במקור בכוונתו למכור את הרכב עם מנוע צילינדר שטוח 4 כפולקסווגן ועם מנוע צילינדר שטוח 6 כפורשה, החליטה פורשה במהלך הפיתוח כי אם דגמי פולקסווגן ופורשה שחולקים את אותו גוף יהיו מסוכנים לעסקים ושכנעו את פולקסווגן כדי לאפשר להם למכור את שתי הגרסאות כמו פורשה בצפון אמריקה.

מכוניות פורשה קלאסיות למכירה

אב הטיפוס הראשון של ה- 914 הוצג בחודש מרץ 1, 1968. עם זאת, ההתפתחות הסתבכה לאחר שיושב ראש פולקסווגן, היינץ נורדהוף, הלך לעולמו באפריל 12, 1968. יורשו, קורט לוטץ, לא היה קשור לשושלת פורשה ולכן ההסכם המילולי בין פולקסווגן לפורשה התפרק. לדעתו של לוטז, לפולקסווגן היו כל הזכויות על הדגם, ולא שום תמריץ לחלוק אותו עם פורשה אם לא היו שותפות להוצאות נוסע. עם החלטה זו, מושג המחיר והשיווק של ה- 914 נכשל עוד לפני שהחלה ייצור הסדרות. כתוצאה מכך מחיר המרכב עלה משמעותית, ובסופו של דבר ה- 914 / 6 עלה רק קצת פחות מ- 911T. ה- 914 / 6 לא נמכר כל כך טוב, ואילו ה- 914 / 4 היקר והרבה פחות יקר הפך לרב המכר של פורשה במהלך הפעלת הדגם שלה, ומכר את פורשה 911 בהפרש רחב עם מעל יחידות 118.000 שנמכרו ברחבי העולם.

קונים פורשה 914?

גרסאות פולקסווגן הציגו במקור מנוע שטוח-ארבעה 80 PS הזרק דלק PS מבוסס על מנוע מקורר אוויר פולקסווגן. גרסת ה- 1.7 / 914 של פורשה הציגה מנוע שטוח-שישה 6 PS 110L ממצב 2.0 1969 של 911, שהוצב בין ספינות שידור מול גרסת תיבת ההילוכים "1969" של 911 901 שהוגדרה למכונית באמצע המנוע. כרמן ייצרה את השלדה המתגלגלת במפעלם, והשלימה את ייצור הפולקסווגן בבית או העבירה גרסאות לפורשה להרכבה הסופית שלהם. דגמי 914 / 6 השתמשו במתלים ובבלמים דומים ל- 911, מה שנותן עליונות טיפול ובלימה מעולה על פני דגמי פולקסווגן ארבעת הצילינדרים יחד עם תפוקת כוח גבוהה יותר. מיזם משותף של פולקסווגן-פורשה, פולקסווגן מאמריקה, טיפל בייצוא לארצות הברית ושם גרסאות שתי הגרסאות ונמכרו כפורשה, למעט בקליפורניה, שם נמכרו בסוכנויות פולקסווגן. מכוניות צילינדר 4 נמכרו כפולקסווגן פורשה בסוכנויות אירופאיות של פולקסווגן. מכירות איטיות ועלויות עולה הניעו את פורשה להפסיק את גרסת ה- 914 / 6 ב- 1972, לאחר שייצרה יחידות 3351; את מקומה בהרכב מילא גרסה המופעלת על ידי 100L PS 2.0L חדש, גרסת הזרקת דלק של מנוע 4 מסוג פולקסווגן ב- 1973. ב- 1974 הוחלף מנוע ה- 1.7 L על ידי 85 PS 1.8 L, ומערכת הזרקת הדלק החדשה של Bosch L-Jetronic נוספה ליחידות אמריקאיות כדי לסייע בבקרת פליטות. ייצור 914 הסתיים ב- 1976. מנוע ה- 2.0 L שטוח-ארבע המשיך לשמש ב- 912E, שסיפק דגם ברמת הכניסה עד להצגת ה- 924. ה- 914 היה מכונית היבוא של השנה של מוטורנד ב- 1970. טייס 914 / 6 GT שנחתם על ידי הצרפתים קלוד Ballot-Lena וגיא Chasseuil זכו בכיתת GTS וסיימו במקום השישי הכללי ב- 24 Hours of Le Mans ב- 1970. בריאן רדמן השתמש ב- 914 / 6 כדי לסקור את הקורס בפעולות תרגול של מעגל Targa Florio ב- 1970.

פורשה 914

E & R Classics, המומחה שלך לפורשה קלאסית לרכב!

לחץ כאן כדי לראות את המלאי שלנו


מהם היתרונות של קניית מכונית פורשה 914 בחברת ER Classics?
- מבחר נהדר של מכוניות קלאסיות למכירה
- כל המכוניות נבדקות בקפידה על ידי המכונאים בבית המלאכה שלנו
- הליכות MOT, ריתוך ופנים עבור מכונית פורשה 914 שלך
- מכניקת הזקנים המיוחדת שלנו יכולה לדאוג לכל ההליכים
אנו יכולים לדאוג לתיקונים, לתחזוקה ולצרכים המותאמים אישית
- הקמה מלאה של מכונית פורשה 914 שלך
- אנו יכולים לספק את המכונית הקלאסית שלך לכל מדינה אירופאית