Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
יום ראשון דצמבר 1 EXTRA OPEN מ- 12: 00 ל- 16: 00
עבור למלאי למכור את הרכב שלי

פורשה 911 (1984 - 1989)

עם עתיד מובטח לקראת סדרת פורשה 911, 1983 ראתה את ההשקה של תחליף לסדרת SC המצליחה. זו הייתה שנת הדגם 1984 911 3.2 Carrera, שהחייאה את שם הקררה לראשונה מאז 1975. ה- 911 3.2 Carrera היה האיטרציה האחרונה בסדרת ה- 911 המקורית, עם כל הדגמים הבאים שכוללים סטיילינג גוף חדש עם טכנולוגיות בלמים, אלקטרוניות ומתלים חדשות. נעשה שימוש במנוע בעל תזוזה גבוהה יותר עם ליטר 3.2 ליטר אופקי שש שישה צילינדרים. הנפח החדש של 3164cc הושג באמצעות נשא ה- 95mm (מדגם SC הקודם) בשילוב עם שבץ 1978 מ"מ של ארכובה 3.3 Turbo 74.4. בנוסף, בוכנות בעלות כיפות גבוהות יותר הגדילו את יחס הדחיסה מ- 9.8 ל- 10.3: 1. תיבת הילוכים 915 הועברה מסדרת SC לשנים הראשונות של דגם 3. מערכות סעפת וכניסה פליטות חדשות הותקנו. ב- 1987, הקררה קיבלה תיבת הילוכים מהירות 5 חדשה שמקורם בגטראג, מספר דגם G50 עם סנכרוני בורג-וורנר מוכחים. גרסה מעט יותר כבדה זו הציגה גם מצמד מופעל הידראולי.

מכוניות פורשה קלאסיות למכירה

עם עוצמת המנוע החדשה הוגדל ל- 207bhp בשעה 5900rpm עבור מכוניות שנמסרו בארה"ב ול- 231bhp ב- 5900rpm לרוב השווקים האחרים. גרסה זו של ה- 911 האיצה מ- 0 ל- 97 קמ"ש תוך 5.4 שניות והייתה במהירות הגבוהה ביותר של 240 קמ"ש. בלמי הדיסק הוגדלו בגודלם ומותחני שרשרת שרשרת משופרים הותאמו למנוע. כדי לשפר את קירור השמן, צידנית ספיגה החליפה היטב את קווי הסרפנטין בפגוש הנוסעים הקדמי. זה שופר עוד יותר ב- 1987, בתוספת מאוורר מבוקר תרמוסטטי. חידוד הנהיגה ואמינות המנוע שופרו עם שדרוג רכיבי שליטת הדלק וההצתה למערכת L-Jetronic עם מערכת אלקטרוניקה מנוע דיגיטלית של Bosch Motronics 2. שיפור ביעילות הדלק נבע מכך ש- DME סיפק ניתוק דלק על הצפה. שינויים במפת הדלק ותכנות השבבים מאוקטובר 1986, שיפרו עוד יותר את הכוח ל- 217 bhp בשעה 5900rpm עבור מכוניות שנמסרו בארה"ב, כמו גם לשווקים אחרים שמבקשים פליטות נמוכות, כמו גרמניה. שבבים ממופים בהתאמה אישית נשארים שדרוג פופולרי.

קונים פורשה 911? (1984-1989)

שלושה דגמים בסיסיים היו זמינים לאורך כל שנות קררה; קופה, טרגה וקבריולט. כמעט שאי אפשר להבחין ביניהם מה- SC, הרמזים החיצוניים הם פנסי הערפל הקדמיים, ששולבו במערך הקדמי בקררה. שינויים קוסמטיים צנועים מאוד בוצעו לאורך אורך החיים של הקררה, עם מקף מעוצב מחדש הכולל פתחי מיזוג אוויר גדולים יותר המופיעים ב- 1986. 1987 Carrera Club Sport (יחידות 340 המיוצרות) הוא 911 אספני שהיה בעל מנוע שתוכנן כקבוצה עם הגבלת סיבוב גבוהה יותר, והורידו את החלונות החשמליים, המושבים החשמליים והרדיו כדי לחסוך במשקל 50kg נטען. ה- 911 Speedster, גרסת הגג הנמוכה של הקבריולט שהעידה את פורשה 356 Speedster של ה- 1950s, הופקה במספרים מוגבלים בין ינואר 1989 ליולי 1989, הן כמכונית גוף צרה והן כמראה טורבו, שהציג גם כן בלמי 930, גלגלים, מתלים וערך קדמי. 171 זה היה גג נפתח עם מושב 2 שכלל שמשה קדמית נמוכה. בשלהי ה- 1989, ה- 911 עבר התפתחות משמעותית, עם הצגת ה- Type Porsche 964.

פורשה 911 (1984 - 1989)

E & R Classics, המומחה שלך לפורשה קלאסית לרכב!

לחץ כאן כדי לראות את המלאי שלנו


מהם היתרונות של קניית מכונית פורשה 911 (1984 - 1989) בחברת ER Classics?
- מבחר נהדר של מכוניות קלאסיות למכירה
- כל המכוניות נבדקות בקפידה על ידי המכונאים בבית המלאכה שלנו
- הליכות MOT, ריתוך ופנים לרכב שלך פורשה 911 (1984 - 1989)
- מכניקת הזקנים המיוחדת שלנו יכולה לדאוג לכל ההליכים
אנו יכולים לדאוג לתיקונים, לתחזוקה ולצרכים המותאמים אישית
- הקמה מלאה של מכונית פורשה 911 (1984 - 1989)
- אנו יכולים לספק את המכונית הקלאסית שלך לכל מדינה אירופאית