Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
יום ראשון דצמבר 1 EXTRA OPEN מ- 12: 00 ל- 16: 00
עבור למלאי למכור את הרכב שלי

מ.ג. TD

ה- MG TD (1950) שילב את המניע של ה- TC, ציר אחורי בעל הילוכים היפו-הוריד, שלדת ה- MG מסוג Y, גוף מוכר בסגנון ה- T ומתלים עצמאיים באמצעות קפיצי סליל מהסלון מסוג Y Y: כביש 1950 דו"ח בדיקה המתואר כ"מכי מרבה "ה"טרנספורמציה ... הנוחה ברכיבה" שהתקבלה. כמו כן, הרים את מכונית ה- 1 & frac14; -litre המוצלחת של החברה עבור ה- TD היה ההיגוי (עדיין בעל הילוכים גבוהה) של ההליכה וההדק. בנוסף הוצגה ב- TD גלגלים קטנים יותר מסוג 15 אינץ 'מסוג דיסק, אפשרות להנעה מצד שמאל ופגשי ציוד סטנדרטיים ורוכבי יתר. המכונית הייתה גם 5 אינץ '(130 מ"מ) רחבה יותר עם מסילה של 50 אינץ'.

MG מכוניות קלאסיות למכירה

עבור הנהג "ההגנה מפני כל מזג האוויר" הייתה טובה בסטנדרטים של אז. לנהיגת לילה, תאורת המכשירים הייתה "יעילה אך לא מסנוורת, על ידי אפקט תאורה ירוק בהיר". עדיין לא היה מד דלק, אך גלונים 11 הבריטי עם יכולת הטנק העניקו טווח בין עצירות תדלוק של כ- 300 מיילים לבין אור ירוק בפנים הבזיק "אזהרה" כאשר מפלס הדלק ירד לכ- 2 & frac12; גלונים בריטים.

ב- 1950 הוצג ה- TD MkII, המיוצר לצד המכונית הסטנדרטית, עם מנוע מכוון יותר באמצעות יחס דחיסה 8.0: 1 המעניק 57 כ"ס בסל"ד 5500. מנוע יחס הדחיסה הגבוה יותר הוצע עם התחשבות בשווקי הייצוא, ולא היה מתאים לבריטניה, שם בזכות המשך הפעולה של מגבלות דלק בזמן מלחמה, הקונים עדיין היו מוגבלים ל- 72 אוקטן "בנזין לבריכה". TD MkII כלל גם משאבות דלק תאומות, שופכניות מתוקנות ויחס ציר אחורי גבוה יותר
כמעט 30,000 TDs יוצרו, כולל בערך דגמי 1700 Mk II, כאשר הסדרה הסתיימה ב- 1953 כאשר כל פרט ל- 1656 מיוצאים, 23,488 מהם לארה"ב בלבד. התלונה העיקרית שהיו לבעלי ארה"ב עם MG T שנמכרו בארה"ב הייתה מערכת ה- 12 הבריטית הבריטית, שקשה היה לשמש כשנורית ראש ושאר מוצרי חשמל התקלקלו. כמו כן, היו להם תלונות קלות על היעדר מד מים ודלק. אך באופן כללי בסקרים היו בעלי הערות חיוביות יותר מאשר שליליות לבעלי ה- MG T האמריקני. זמן 0-60 קמ"ש היה 22.7 שניות לפי מכניקה פופולרית.

קונים MG TD?

דוגמה שנבדקה על ידי מגזין המנוע ב- 1952 הייתה בעלת המהירות העליונה של 77 קמ"ש ויכולה להאיץ מ- 0 – 60 קמ"ש (97 קמ"ש) תוך 18.2 שניות. נרשמה צריכת דלק של 26.7 מיילים לגלון קיסרי.

ב- 1998, הזכויות, המאפיינים הרוחניים והסימנים המסחריים הקשורים לייצור MG TD נרכשת על ידי TD Cars Sdn Bhd במלזיה כדי לשחזר את סדרת TD כ- TD2000.

מ.ג. TD

E & R Classics, מומחה הרכב הקלאסי של MG!

לחץ כאן כדי לראות את המלאי שלנו


מהם היתרונות של קניית מכונית MG TD בחברת ER Classics?
- מבחר נהדר של מכוניות קלאסיות למכירה
- כל המכוניות נבדקות בקפידה על ידי המכונאים בבית המלאכה שלנו
- הליכי MOT, ריתוך ופנים לרכב MG TD שלך
- מכניקת הזקנים המיוחדת שלנו יכולה לדאוג לכל ההליכים
אנו יכולים לדאוג לתיקונים, לתחזוקה ולצרכים המותאמים אישית
- הקמה מלאה של מכונית ה- MG TD שלך
- אנו יכולים לספק את המכונית הקלאסית שלך לכל מדינה אירופאית