NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
יום ראשון 6 בדצמבר פתוח במיוחד משעה 12:00 עד 16:00
עבור למלאי למכור את הרכב שלי

יגואר XK150

יגואר XK150 היא מכונית ספורט המיוצרת על ידי יגואר בין השנים 1957-1961, כממשיכה של ה- XK140. ה- XK150 OTS (Open Two-Seat) רודסטר הושק בשנת 1958 בתחילת דרכו כגרסאות הראש הקבועה והדרופד קופה, והרכבים היו מצוידים במושבים אחוריים מינימליים.

מכוניות קלאסיות של יגואר למכירה

למרות שדומה למשפחה ל- XK120 ו- XK140, ה- XK150 תוקן באופן קיצוני. שמשה קדמית חלקה החליפה את המסך המפוצל, וקו הכנף כבר לא צנח כל כך עמוק לדלתות. מכסה המנוע המורחב נפתח לכנפיים, ועל רודסטר מסגרת השמשה הקדמית הועברה 1 סנטימטרים לאחור כדי להאריך את מכסה המנוע. המכונית הייתה זמינה בצבעי אדום, אפור פנינה, לבן, כחול אינדיגו, קלרט, קוטסוולד כחול, שחור, ערפל אפור, ירוק שרווד, כרמן אדום, מירוץ ירוק בריטי, אפור קורניש וחום אימפריאלי. לוח המחוונים של האגוז של ה- XK4 הוחלף על ידי לוח מחוונים מעור. על דרופד קופה המוקדמת, לוח המחוונים המרכזי של האלומיניום, היה חריטת תבנית X דומה לסוג ה- E המוקדם. דלתות דקות יותר העניקו מרחב פנים רב יותר. המתלים והשלדה היו דומים מאוד ל- XK140, ההיגוי היה על ידי מתלה ופין. המנוע הסטנדרטי היה 3.8 ליטר DOHC יגואר ישר 140 שדורג ב -3.4 SAE כ"ס ב -6 סל"ד, אך מרבית המכוניות היו מצוידות במנוע SE שראש הצילינדר המתוקן שלו (סוג B) ושסתומי פליטה גדולים יותר הגבירו את ההספק ל -180 SAE כ"ס ב 5750 סל"ד. הותקנו קרבורטורים SU HD210 בגודל 5500 אינץ '. בעוד ש- XK1.75 הראשונים היו איטיים יותר מקודמיהם, באביב 6 תוקן הגירעון במנוע "S" בנפח 150 ליטר, ששלושת קרבורטורי SU HD1958 בגודל 3.4 אינץ 'וראש צילינדר ישר הגבירו את הכוח ל -2 כ"ס SAE. עבור 8 מנוע 250 ליטר היה משועמם ל -1960 ליטר, ודירג אפשרות זו ב -3.4 כ"ס במנגינה רגילה או 3.8 כ"ס בצורה "S". 220 ליטר 265S יכול להגיע ל -3.8 קמ"ש ולעבור בין 150 ל -135 קמ"ש תוך כ 0 שניות. ארבעה גלגלים דנלופ 60 בבלמי דיסק הופיעו לראשונה אם כי תיאורטית ניתן היה להזמין מכונית עם תופים. ייצור ה- XK7 הסתיים באוקטובר 12 והסתכם ב 150 רודסטרים, 1960 FHC ו 2265 DHC.

קונים יגואר XK150?

250bhp 3.4 ליטר XK150S FHC עם דיפרנציאל החלקה מוגבל נבדק על ידי המנוע ב- 1959. היה לו מהירות עליונה של 132 קמ"ש ויכול היה להאיץ מ- 0 ל- 60 קמ"ש תוך 7.8 שניות. נרשמה צריכת דלק של 22.0 מיילים לגלון קיסרי. באותה תקופה זו הייתה המכונית הסגורה המהירה ביותר שעבר המגזין אי פעם למבחן דרכים מלא.

יגואר XK150

E & R Classics, מומחה הרכב הקלאסי שלי ביגואר!

לחץ כאן כדי לראות את המלאי שלנו

מהם היתרונות של קניית מכונית יגואר XK150 בחברת ER Classics?
- מבחר נהדר של מכוניות קלאסיות למכירה
- כל המכוניות נבדקות בקפידה על ידי המכונאים בבית המלאכה שלנו
- הליכות MOT, ריתוך ופנים לרכב יגואר XK150 שלך
- מכניקת הזקנים המיוחדת שלנו יכולה לדאוג לכל ההליכים
אנו יכולים לדאוג לתיקונים, לתחזוקה ולצרכים המותאמים אישית
- מסעדה מלאה של מכונית יגואר XK150 שלך
- אנו יכולים לספק את המכונית הקלאסית שלך לכל מדינה אירופאית