Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
יום ראשון דצמבר 1 EXTRA OPEN מ- 12: 00 ל- 16: 00
עבור למלאי למכור את הרכב שלי

יגואר XK140

יגואר XK140 היא מכונית ספורט המיוצרת על ידי יגואר בין 1954-1957. זה היה היורש של ה- XK120. השדרוגים כללו שטח פנים רב יותר, בלמים משופרים, נסיעה מתלה מוגברת ובולמי זעזועים טלסקופיים. ה- XK140 הוצג בסוף 1954 ונמכר כדגם 1955. שינויים חיצוניים כללו פגושים משמעותיים יותר מקדימה ואחורית עם גשמי יתר, וסימני פנייה מהבהבים מעל הפגוש הקדמי. הסורג נשאר באותו גודל אך הפך ליחידת יציקה מקשה אחת עם פחות סורגים אנכיים רחבים יותר. תג יגואר שולב בסביבת הסורג. רצועת חוט כרום רצה במרכז מכסה המנוע ומכסה האתחול. סמל על מכסה האתחול הכיל את המילים "ווינר לה מאן 1951 – 3". החלק הפנימי הפך לנוח יותר לנהגים גדולים יותר על ידי הזזת המנוע, חומת האש והתקף קדימה כדי להרחיב את שטח הרגל בגודל 3. שתי סוללות 6 וולט, אחת בכל כנף קדמית הותאמו ל- FHC, אך ל- Drop Head ול- Open Two Seater הייתה סוללת 12 וולט יחידה שהותקנה באגף הקדמי בצד הנוסע. ה- XK140 הונע על ידי מנוע יגואר XK עם שינויים SE מה- XK120, שהעלה את ההספק שצוין על ידי 10 כ"ס לסך 190 כ"ס ברוטו ב- 5500 סל"ד. ראש הצילינדר מסוג C, שהועבר מקטלוג XK120, והפיק 210 כ"ס ברוטו בסל"ד 5750, היה אופציונלי. ב- 1956 XK140 הפכה למכונית הספורט הראשונה של יגואר המוצעת עם תיבת הילוכים אוטומטית. בדומה ל- XK120, גלגלי חוט ומיצים כפולים היו אופציונליים. לרוב ה- XK140 שיובאו לארצות הברית היו גלגלי תיל. למכוניות עם גלגלי הדיסק הרגילים היו חצאיות פגוש מעל פתח הגלגל האחורי.

מכוניות קלאסיות של יגואר למכירה

לרודסטר (שני מושבים פתוחים באמריקה) היה ראש בד קליל שהתקפל מחוץ לטווח הראייה מאחורי המושבים. החלקים הפנימיים היו מעור בעור, כולל המקף. בדומה ל- XK120 Roadster, גם בגרסת ה- XK140 היה בד נשלף וילונות צד פלסטיים על דלתות סגסוגת ברצ'טה קלות. בהשוואה ל- XK120, צמרות הדלתות ופאנל המעבדה נחתכו בגודל של אינץ '2, כדי לאפשר מיקום מודרני יותר של ההגה. זווית הפנים הקדמית של הדלתות שונתה מ- 45 ל- 90 מעלות. ל- Drophead Coupé היה חלק עליון בד מצופה בתפזורת שהורד על הגוף מאחורי המושבים, שמשה קדמית קבועה באינטגרציה עם הגוף, חלונות צד מורכבים ומושב אחורי קטן. היה בו גם לוח מחוונים מפורניר אגוז וכיסויי דלתות. קופסת הראש הקבוע חלקה את הקצוות הפנימיים של DHC ואת המושב האחורי. קופסת הראש הקבועה של האב-טיפוס שמרה על פרופיל הגג של ה- XK120 Fixed Head, כאשר הכנפיים הקדמיות והדלתות זהות ל- Drophead. לאחר הייצור, התארך הגג כשהממסך הונח קדימה, כנפיים קדמיות קצרות יותר ודלתות ארוכות יותר, מה שהביא ליותר חלל פנים וחדר רגלי.

קונים יגואר XK140?

מציאותית, מלאי XK-140 SE יכול להשיג מהירות עליונה של 120 ל- 125 קמ"ש. מבחן ה- XK-140 MC של Road & Track ביוני 1955 רשם את הממוצע הממוצע 2 דרך 120.3 קמ"ש. הריצה הטובה ביותר לכביש 1 הייתה 121.1 קמ"ש. המבחן של מכוניות ספורט אילוסטרייטד לאותו דגם באוגוסט 1957 היה הממוצע המהיר ביותר של 2 לקמ"ש במהירות 121. הריצה הטובה ביותר שלהם בדרך 1 הייתה 124 קמ"ש. זמני ההאצה מ- 0 ל- 60mph היו 8.4 שניות, 9.1 שניות ו- 9.1 שניות בהתאמה. רק מבחן המחקר והפיתוח ניסה 0 ל- 100 קמ"ש, שארך 26.5 שניות.

יגואר XK140

E&R Classics, המומחה לרכב קלאסי של יגואר!

לחץ כאן כדי לראות את המלאי שלנו

מהם היתרונות של קניית מכונית יגואר XK140 בחברת ER Classics?
- מבחר נהדר של מכוניות קלאסיות למכירה
- כל המכוניות נבדקות בקפידה על ידי המכונאים בבית המלאכה שלנו
- הליכות MOT, ריתוך ופנים לרכב יגואר XK140 שלך
- מכניקת הזקנים המיוחדת שלנו יכולה לדאוג לכל ההליכים
אנו יכולים לדאוג לתיקונים, לתחזוקה ולצרכים המותאמים אישית
- מסעדה מלאה של מכונית יגואר XK140 שלך
- אנו יכולים לספק את המכונית הקלאסית שלך לכל מדינה אירופאית