NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E&R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, The Netherlands
0031416751393

קנו את המכונית הקלאסית שלכם בבטחה באינטרנט | צרו איתנו קשר באמצעות דואר אלקטרוני או טלפון | בשל תקנות covid-19 אולם התצוגה שלנו סגור
עבור למלאי למכור את הרכב שלי

יגואר XK140

יגואר XK140 היא מכונית ספורט המיוצרת על ידי יגואר בין השנים 1954-1957. זה היה יורשו של ה- XK120. השדרוגים כללו שטח פנימי רב יותר, בלמים משופרים, נסיעות מתלים מוגברות ובולמי זעזועים טלסקופיים. ה- XK140 הוצג בסוף שנת 1954 ונמכר כדגם 1955. השינויים החיצוניים כללו פגושים קדמיים ואחוריים משמעותיים יותר עם אובררידרים, וסימני פנייה מהבהבים מעל הפגוש הקדמי. הסורג נותר באותו הגודל אך הפך ליחידת יצוק מקשה אחת עם פחות מוטות אנכיים רחבים יותר. תג יגואר שולב בסביבת הסורג. רצועת גימור כרום רצה לאורך מרכז המכסה ואת מכסה תא המטען. סמל על מכסה האתחול הכיל את המילים "ווינר לה מאן 1951–3". הפנים הפך נוח יותר לנהגים גבוהים יותר על ידי הזזת המנוע, חומת האש וקפיצה קדימה כדי להרחיב את מרווח הרגליים ב -3 אינץ '. שתי סוללות בעלות 6 וולט, אחת בכל כנף קדמית הותקנו ל- FHC, אך זרוקי ראשים והמושב הדו מושבי היו עם סוללה אחת של 12 וולט, המותקנת באגף הקדמי בצד הנוסע. ה- XK140 הופעל על ידי מנוע יגואר XK עם שינויי ה- SE של ה- XK120, שהעלו את ההספק שצוין ב -10 כ"ס ל -190 כ"ס ברוטו ב 5500 סל"ד. ראש הצילינדר מסוג C, שהועבר מקטלוג XK120, והפיק 210 כ"ס ברוטו ב -5750 סל"ד, היה אופציונלי. בשנת 1956 הפכה XK140 למכונית הספורט הראשונה של יגואר שהוצעה עם תיבת הילוכים אוטומטית. כמו ב- XK120, גלגלי תיל ואגזוזים כפולים היו אופציונליים. ברוב ה- XK140 המיובאים לארצות הברית היו גלגלי תיל. למכוניות עם גלגלי הדיסק הסטנדרטיים היו חצאיות פגוש מעל פתח הגלגל האחורי.

מכוניות קלאסיות של יגואר למכירה

ל"רודסטר "(דו מושב פתוח באמריקה) היה פיסת בד בהירה שהתקפלה מחוץ לטווח הראייה מאחורי המושבים. חללי הפנים היו מעוטרים בעור, כולל המקף. כמו ה- XK120 Roadster, גם בגרסת XK140 היו בד נשלף וילונות צד מפלסטיק על דלתות מסוג ברצ'טה סגסוגת קלה. בהשוואה ל- XK120, צמרות הדלתות ולוח ההסעה נחתכו ב -2 אינץ ', כדי לאפשר מיקום מודרני יותר של ההגה. זווית הפנים הקדמית של הדלתות שונתה מ -45 ל -90 מעלות. ל- Drophead Coupé היה צמרת בד מרופדת יותר, שהונמכה על המרכב שמאחורי המושבים, שמשה קדמית קבועה עם המרכב, חלונות צד רוחניים ומושב אחורי קטן. היה לו גם לוח מחוונים מצופה אגוז ומעטפות דלתות. הראש הקבוע קבוע שיתף את העיצוב הפנימי של ה- DHC ואת המושב האחורי. אב הטיפוס קבוע ראש קבוע שמר על פרופיל הגג XK120 ראש קבוע, כאשר הכנפיים הקדמיות והדלתות זהים לדרופד. לאחר הייצור, התארך הגג כשהממסך הונח עוד יותר קדימה, כנפיים קדמיות קצרות יותר ודלתות ארוכות יותר, מה שהביא ליותר מרחב פנים ומרווח רגליים.

קונים יגואר XK140?

באופן מציאותי, מלאי XK-140 SE יכול להשיג מהירות מרבית של 120 עד 125 קמ"ש. מבחן ה- XK-140 MC של Road & Track ביוני 1955 רשם ממוצע דו-כיווני הטוב ביותר של 2 קמ"ש. ההפעלה הכי טובה בכיוון אחד הייתה 120.3 קמ"ש. המבחן של Sports Cars Illustrated של אותו דגם באוגוסט 1 היה בעל ממוצע דו כיווני מהיר ביותר של 121.1 קמ"ש. הריצה החד כיוונית הטובה ביותר שלהם הייתה 1957 קמ"ש. זמני ההאצה בין 2 ל -121 קמ"ש היו 1 שניות, 124 שניות ו- 0 שניות בהתאמה. רק מבחן המחקר ופיתוח ניסה 60 עד 8.4 קמ"ש שנמשך 9.1 שניות.

יגואר XK140

E & R Classics, מומחה הרכב הקלאסי שלי ביגואר!

לחץ כאן כדי לראות את המלאי שלנו

מהם היתרונות של קניית מכונית יגואר XK140 בחברת ER Classics?
- מבחר נהדר של מכוניות קלאסיות למכירה
- כל המכוניות נבדקות בקפידה על ידי המכונאים בבית המלאכה שלנו
- הליכות MOT, ריתוך ופנים לרכב יגואר XK140 שלך
- מכניקת הזקנים המיוחדת שלנו יכולה לדאוג לכל ההליכים
אנו יכולים לדאוג לתיקונים, לתחזוקה ולצרכים המותאמים אישית
- מסעדה מלאה של מכונית יגואר XK140 שלך
- אנו יכולים לספק את המכונית הקלאסית שלך לכל מדינה אירופאית