Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
יום ראשון דצמבר 1 EXTRA OPEN מ- 12: 00 ל- 16: 00
עבור למלאי למכור את הרכב שלי

פרארי טסטראוסה

טסטראוסה של פרארי היא מכונית ספורט בציר צילינדר 12. ההפקה החלה ב- 1984, כיורשת הפרארי ברלינטה בוקסר. הופק במקור מ- 1984 ל- 1991, עם שתי עדכוני דגם לאחר סיום ייצור הטסטרוסה והצגת פררי 512 TR ופרארי F512 M, המיוצרת מ- 1992 ל- 1996. כמעט יחידות 10.000 (Testarossas, 512 TRs ו- F512 Ms) יוצרו, מה שהפך אותו לאחד מדגמי הפרארי המיוצרים ביותר בהיסטוריה, למרות מחירו הגבוה והעיצוב האקזוטי. פרארי F512 M הושג שוב ב- 1995 תמורת USD 220,000. הטסטראוסה הוא קופון של 2-דלתות שהוקרן בבכורה בתערוכת הרכב בפריס ב- 1984. כל גרסאות Testarossa היו בעלות תיבת הילוכים ידנית מהירה 5. מתווה ההנעה האחורית של אמצעי המנוע האחורי שומר על מרכז הכובד באמצע המכונית. הטסטראוסה המקורית תוכנן מחדש ב- 1992 ושוחרר כ- Ferrari 512 TR. ה- F512 M הוצג בתערוכת הרכב בפריס ב- 1994. ה- F512 M הייתה המכונית האחרונה של פרארי בציר צילינדר 12, מלבד פרארי F50, פרארי אנזו ולפרארי, הכוללת מנוע שטוח אחרון של פרארי. טסטראוסה של פרארי הוחלפה ב- 1996 על ידי קופון המרנולו 550 מנוקד מלפנים. את הטסטראוסה אין להתבלבל עם פרארי TR "טסטה רוסה" של 1950s המאוחרים ו- 1960 המוקדמים, שהיו מכוניות ספורט GT.

פרארי מכוניות קלאסיות למכירה

השם Testarossa (שפירושו "ראש אדום" באיטלקית) מקורו בכיסויי הפקה המצוירים באדום במנוע שטוח 12. הטסטרוסה יכולה להתחקות אחר שורשיה בחזרה לתקלות של ה- 512i BB ב- 1981. הבעיות שהיו צריכות לתקן כללו תא הנוסעים שהתחמם יותר ויותר ומחסור בשטח המזוודות. כדי לתקן את הבעיות הללו היה על הטסטרוסה להיות גדול מקודמו, הברוקרטה בוקסר. גופתו של פינינפרינה הייתה פרידה מהמתאגרף המעוקל. רצועות הצדדיות שנמשכו לפעמים מהדלתות אל הפגושים האחוריים היו נחוצות לכללים בכמה מדינות החורגות על פתחים גדולים על מכוניות. לטסטראוסה היו רדיאטורים תאומים מאחור עם המנוע במקום רדיאטור יחיד מלפנים. הבלמים סיפקו אוויר קריר לרדיאטורים הצבועים האחורי, ובכך שמרו על המנוע להתחמם יתר על המידה. תוספת ייחודית אחרונה לעיצוב החדש הייתה מראה אחורית בעלת רכוב גבוה אחד בצד הנהג, וב- 1987 הצטרפה מראה מראה אחורית בצד הנוסע. בדומה לקודמו, הטסטרוסה השתמשה במערכות מתלים קדמיות ואחוריות של עצם המשאלה. כאשר הוצג ב- 1985, לטסטרוסה היו גלגלים למנגנון יחיד עם מגנזיום באמצעות מערכת TRX של מישלן. ב- 1986 הגלגלים שמרו על אותו עיצוב אך הוחלפו לקוטר 410mm סטנדרטי, עם רוחב של 200mm מקדימה ו- 250mm מאחור. המתלה של דגם 1988.5 תוכנן מחדש והגלגלים הוחלפו שוב מהגדרת הנוק-בורג היחידה לתבנית הברגה החמישית של פרארי. פרארי טסטראוסה עכביש הוא הגרסא הרשמית היחידה להמרה של הטסטראוסה. המכונית תוצרת ג'אני אגנלי, ראש פיאט באותה תקופה, במתנה. עכביש הטסטארוסה היה בעל מראה חיצוני מכסף, פנים עור מגנוליה לבן עם פס כחול כהה שנמתח מעל אדני השחור המט, וחלקו הלבן שניתן היה להחזיק אותו ידנית. הרכב נמסר לאגנלי ב- 1986. לקוחות רבים ביקשו את עכביש הטסטרוסה שלהם, אך פרארי דחתה את כל אחד מהם. העכביש הרשמי לא היה שונה מכנית מהטסטרוסות הרגילות הקיימות בשוק האירופי.

קונים טסטראוסה של פרארי?

מחיר פרארי טסטראוסה ב- 1989 היה USD 181,000. למרות שהצליח בדרך, הטסטראוסה לא הופיע על מסלולי מירוץ. כטופר הטווח של פרארי במהלך ה- 1980, המכונית העלתה הופעות רבות בתרבות הפופ, והבולטת ביותר במשחק הארקייד OutRun, ובעונה ה- 3rd של מיאמי סגן.

פרארי טסטראוסה

E & R Classics, המומחה לרכב קלאסי של פרארי!

לחץ כאן כדי לראות את המלאי שלנו

מהם היתרונות של קניית מכונית פרארי טסטראוסה ב- ER Classics?
- מבחר נהדר של מכוניות קלאסיות למכירה
- כל המכוניות נבדקות בקפידה על ידי המכונאים בבית המלאכה שלנו
- הליכי MOT, ריתוך ופנים לרכב שלך פרארי טסטראוסה
- מכניקת הזקנים המיוחדת שלנו יכולה לדאוג לכל ההליכים
אנו יכולים לדאוג לתיקונים, לתחזוקה ולצרכים המותאמים אישית
- מסעדה מלאה של מכונית פרארי טסטראוסה שלך
- אנו יכולים לספק את המכונית הקלאסית שלך לכל מדינה אירופאית