Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
יום ראשון דצמבר 1 EXTRA OPEN מ- 12: 00 ל- 16: 00
עבור למלאי למכור את הרכב שלי

אוסטין היילי 3000 ביג הילי

אוסטין-היילי 3000 ביג היילי היא מכונית ספורט בריטית שנבנתה מ- 1959 ל- 1967, והיא הידועה ביותר מבין דגמי ה- Healey "הגדולים". עבודות הקרון של המכונית נעשו על ידי ג'נסן מוטורס, והרכבים הורכבו בעבודות BMC Abingdon.
ה- 3000 Big Healey הייתה מכונית מצליחה שזכתה בכיתה שלה בעצרות אירופיות רבות בימי הזוהר שלה, והיא משמשת כיום בתחרות על ידי חובבי היום.

ה- Austin-Healey 3000 Big Healey הוצג ב- 1959, והחליף את האוסטין-Healey 100-6. למרות שינוי השם, השינויים היו קלים יחסית בהשוואה לשינוי בין ה- 100 המקורי ל- 100-6. בסיס הגלגלים והגוף נותרו ללא שינוי, ונשארו שני דגמים, 2 + 2 ושני מושבים.

לאוסטין היילי המקורי 3000 ביג היילי יש מנוע 2912 סמ"ק I6 סמ"ק, עם קרבורטורים תאומים SU ובלמי דיסק קדמיים של ג'ירלינג. הוא נקרא רק "הסימן הראשון" לאחר שחרורו של מארק השני, שהיה ידוע בעבר בשם ה- 3000. אפשרות לגלגלים חוטים, תיבת הילוכים מוגזמת, שמשה קדמית למינציה, תנור חימום, עמוד הגה מתכוונן, ראש קשיח להסרה וצבע שני טונים.

מכוניות קלאסיות של אוסטין היילי למכירה

ה- 3000 המקורי נבנה ממארס 1959 ועד מרץ 1961 ובו ייעוד מודל BT7 Mark I ו- BN7 Mark I.

13,650 בוצעו (2,825 BN7 סימן I, ו- 10,825 BT7 סימון I).
BT7 3000 עם קשיח אובר דרייב שנבדק על ידי מגזין המנוע ב- 1960 היה במהירות הגבוהה ביותר של 115 קמ"ש ויכול היה להאיץ מ- 0 – 60 קמ"ש (97 קמ"ש) תוך 11.7 שניות. נרשמה צריכת דלק של 21.6 מיילים לגלון קיסרי (13.1 L / 100 km; 18.0 mpg-US).

ה- 1961 Mark II, שהוצג במארס 3000, הגיע עם שלושה קרבורטורים של SU HSXUMUMX SU ועם גל זיזים משופר, שמכונה BT4 Mark II ו- BN7 Mark II. עם זאת, עם הצגת דגם ה- BJ7 (7 + 2) בינואר 2, מספר המטפלים הצטמצם לשניים, (SU סוג HS1962) בגלל הבעיות שנחוו באיזון של שלושה קרבורטורים. כתוצאה מהכנסת ה- BJ6, הופסק ה- BN7 Mark II במרץ 7, וה- BT1962 Mark II עקב אחריו ביוני 7. חיצונית, השינויים העיקריים שהוצגו עם ה- BJ1962 היו סורג קדמי מסורג אנכי, חלונות מפותלים ולא וילונות צד, מכסה מנוע משופר, ושמשה קדמית עוטפת. תוספות אופציונליות היו דומות לסימן הראשון, למרות שהאפשרות של קשיח מפעל לא הייתה זמינה כבר מבוא ה- BJ7. מאוגוסט 7 ניתן היה להשיג סרוו בלמים גם כתוספת אופציונלית, מה ששיפר מאוד את ביצועי הבלימה. ה- BJ1961 הופסק באוקטובר 7 עם הצגת סימן ה- 1963 III.
3000 Mark II BT7 עם קשיח שטח אובר דרייב שנבדק על ידי המגזין הבריטי The Motor ב- 1961 היה במהירות הגבוהה ביותר של 112.9 קמ"ש (181.7 קמ"ש) ויכול היה להאיץ מ- 0 – 60 קמ"ש (97 קמ"ש) תוך 10.9 שניות. נרשמה צריכת דלק של 23.5 מיילים לגלון קיסרי. מכונית המבחן עלתה £ 1362 כולל מיסים.
נוצרו 11,564 (355 BN7 Mark II, 5,096 BT7 Mark II ו- 6,113 BJ7).

קונים אוסטין היילי ביג היילי?

ה- 3000 Mark III הושק באוקטובר 1963, ונשאר בייצור עד סוף ה- 1967 עם הפסקת ייצור אוסטין-הייליס. הדגם החדש, שהיה מסווג כ- BJ8, היה החזק והמפואר ביותר של הייליס הגדולים, עם מקף פורניר אגוז, חלונות מפותלים, ומנוע 150 כ"ס (112 kW). השיפורים במנוע כללו גל זיזים, קפיצי שסתום, ומכוניות קרבורטוריות HD 2 "HD 8" יחד עם תכנון חדש של מערכת פליטה. מעצבי סרוו הותאמו כעת כסטנדרט. נוצרו רק גרסאות מושב של 2 + 2. היו דומים לאלה שהוצעו למרק השני, כאשר השינוי העיקרי היה שהקצוות הפנימיים הסטנדרטיים היו כעת ויניל אמבלה, עם מושבי עור שנוספו לרשימת האפשרויות.

בחודש מאי 1964 שוחררה גרסת השלב II של ה- Mark III, שהייתה בעלת שלדה אחורית שונה בכדי לאפשר את הגדלת מרווח האדמה האחורי, ובהמשך, במרץ 1965, המכונית זכתה גם למדדים נפרדים.
17,712 בוצעו.

אוסטין היילי 3000 ביג הילי

E & R Classics, המומחה לרכב קלאסי באוסטין היילי!

לחץ כאן כדי לראות את המלאי שלנו

מהם היתרונות של קניית מכונית ביג היילי באוסטין היילי 3000 בחברת ER Classics?
- מבחר נהדר של מכוניות קלאסיות למכירה
- כל המכוניות נבדקות בקפידה על ידי המכונאים בבית המלאכה שלנו
- הליכות MOT, ריתוך ופנים לרכב אוסטין היילי 3000 ביג היילי
- מכניקת הזקנים המיוחדת שלנו יכולה לדאוג לכל ההליכים
אנו יכולים לדאוג לתיקונים, לתחזוקה ולצרכים המותאמים אישית
- קייטרינג שלם של מכונית ביג היילי שלך באוסטין היילי 3000
- אנו יכולים לספק את המכונית הקלאסית שלך לכל מדינה אירופאית