27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור

תערוכת הרכב הקלאסית של InterClassics בבריסל 2025

מכוניות קלאסיות למכירה>

תערוכת הרכב הקלאסית של InterClassics בבריסל 2025

תערוכת הרכב הקלאסית בבריסל צמחה במהירות בשנים האחרונות. כיום עשרות אלפי מבקרים מגיעים לאולמי Bussels Expo מדי שנה לאירוע זה. כתוצאה מכך, תערוכת המכוניות הקלאסית הזו בבריסל גדלה ליריד הוותיקנים הגדול ביותר בבנלוקס.

ביריד מתפעלים מכוניות קלאסיות והמותגים שלהן. יותר מ-400 מציגים מציגים כאן יותר מ-1000 מכוניות קלאסיות וחלקים נלווים מהאוספים שלהם. מלבד התפעלות ממכוניות, יש לך גם זמן ליהנות מאמנות ביריד הזה. ב-Art Zone תוכלו לצפות במיטב היצירות של מספר אמנים.

שעות פתיחה InterClassics Classic Car Show Brussels 2025

אירוע זה בן שלושה ימים מתקיים מדי שנה בחודש נובמבר. היום מתחיל ב-10 בבוקר ומסתיים ב-6 בערב. עם זאת, בימי שישי הבורסה נסגרת רק בשעה 9:XNUMX בשל שעות הפתיחה המורחבות הללו, יש לך מספיק זמן ליהנות מכל המכוניות והאמנות שיש ל-Classic Car Show Brussels להציע.

דמי כניסה InterClassics Car Car Show Brussels 2025

עלות הכניסה למבוגר היא בין 15 ל-20 אירו. כאשר אתה מזמין באינטרנט, כרטיס עולה בין 10 אירו ל-15 אירו. לכן גם הזמנה אונליין היא מכה. זה גם חוסך לך זמן, כי אתה לא צריך לחכות בקופה. יש לך ילדים או שאתה מתחת לגיל 12? לאחר מכן תוכל להיכנס לאתר בחינם.

חניה ב-InterClassics Classic Car Show Brussels 2025

באתר למעלה מ-12,000 מקומות חניה זמינים עבורכם, ואת כולם קל למצוא. חניה C היא הכי נוחה, כי בחניון הזה יש יותר מ-10,000 מקומות והוא תמיד נגיש. למידע נוסף על חניה, אנא בקר באתר האינטרנט של InterClassics.

הפוך למציג בתערוכת הרכב הקלאסית InterClassics בבריסל 2025

אפשר גם להשתתף בתערוכת הרכב הקלאסי של InterClassics בבריסל. זה מאפשר לך להראות לכולם את המכונית הקלאסית היפה שלך. כדי להציג ביריד זה יש למלא טופס הרשמה שניתן למצוא באתר Interclassics. כאן תמצאו גם מידע נוסף לגבי הפיכתכם למציגים.