27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור

תערוכת המנוע של אסן 2027

מכוניות קלאסיות למכירה>

תערוכת המנוע של אסן 2027

EMS, הידועה גם בשם תערוכת הרכב של אסן. 8 אולמות, עם חלל תצוגה של לא פחות מ-100,000 מ"ר. זהו מופע המצגת הגדול והחשוב ביותר עבור כוונון, ספורט מוטורי, מכוניות ספורט, מכוניות קלאסיות ואופנועים. מדי שנה מגיעים לתערוכת הרכב של אסן כ-2 מציגים כדי להציג בפני חובבי רכב את מגוון מכוניות החלומות שלהם.

במהלך תערוכת הרכב של אסן, חובבי מכוניות קלאסיות יוכלו ליהנות מהמכוניות הקלאסיות בסלון הקלאסי והיוקרתי. ביריד ניתנה תוכנית מופעים גדולה עם מסיבה, אזור ספורט מוטורי משלה וזירת הספורט המוטורי להדגמת נהיגה חיה. יש גם מגוון שירותים ייחודי באירופה עם חמשת תחומי הנושא שלה: כוונון, ספורט מוטורי, אופנועים, רכב מסדרת ספורט ומכוניות קלאסיות. בתערוכת הרכב של אסן ישנה גם אפשרות לקנות מכוניות וינטג' וכלי רכב אחרים.

איזה סוג של כלי רכב אתה יכול לראות בתערוכת הרכב של אסן 2027

תערוכת הרכב של אסן ידועה גם בתור תערוכת PK. אז באירוע זה תפגשו את כל סוגי הרכבים המכילים כמות גדולה של כוחות סוס. חשבו על מכוניות-על מודרניות כמו אלו של למבורגיני ולמבורגיני, אבל גם על המכוניות הקלאסיות של מותגים כמו פרארי, פורשה ו Jaguar דנים כאן. יש גם אולם אחד במיוחד עבור כל המכוניות הקלאסיות, בו ניתן לראות מותגים כמו מורגן, ב.מ.וו ומרצדס.

שעות פתיחה Essen Motor Show 2027

תערוכת הרכב של אסן מתקיימת מדי שנה בחודש דצמבר ונמשכת 9 ימים + יום תצוגה מקדימה אחד. האירוע מתחיל בשעות הבוקר בימים אלו ומסתיים בשעות הערב המוקדמות. בשל שעות הפתיחה המורחבות הללו יש לכם מספיק זמן ליהנות מכל היופי שיש לתערוכת הרכב של אסן להציע.

תערוכת הרכב של אסן 2027 דמי כניסה

עבור כרטיס כניסה ליום אחד תפסידו בין 1 ל-15 יורו לאדם. האם אתה ילד או יש לך ילדים מתחת לגיל 20? אז תקבל הנחה. כרטיס עולה בין 16 ל-10 יורו. בנוסף, אתה גם זול יותר כאשר אתה קונה כרטיסים למספר ימים.