Bouwjaren
- 1957 אלפא רומיאו ג'וליטה עכביש
- 1957 ספרינט Alfa Romeo Giulietta
- 1958 אלפא רומיאו 2000
- 1958 אלפא רומיאו ג'וליטה עכביש
- 1958 ספרינט Alfa Romeo Giulietta
- 1959 אלפא רומיאו 2000
- אלפא רומיאו ג 'ולייטה
- 1959 אלפא רומיאו ג'וליטה עכביש
- 1959 ספרינט Alfa Romeo Giulietta
- 1960 אלפא רומיאו 2000
- אלפא רומיאו ג 'ולייטה
- 1960 אלפא רומיאו ג'וליטה עכביש
- 1960 ספרינט Alfa Romeo Giulietta
- 1961 אלפא רומיאו 2000
- 1961 אלפא רומיאו 2600
- אלפא רומיאו ג 'ולייטה
- 1961 אלפא רומיאו ג'וליטה עכביש
- 1961 ספרינט Alfa Romeo Giulietta
- 1962 אלפא רומיאו 2600
- 1962 עכביש אלפא רומיאו 2600
- 1962 ספרינט אלפא רומיאו 2600
- אלפא רומיאו ג 'ולייטה
- 1962 אלפא רומיאו ג'וליטה עכביש
- 1962 ספרינט Alfa Romeo Giulietta
- 1963 אלפא רומיאו 2600
- 1963 עכביש אלפא רומיאו 2600
- 1963 ספרינט אלפא רומיאו 2600
- 1963 אלפא רומיאו ג'וליה עכביש
- 1963 ספרינט אלפא רומיאו ג'וליה ספרינט
- אלפא רומיאו ג 'ולייטה
- 1964 אלפא רומיאו 2600
- 1964 עכביש אלפא רומיאו 2600
- 1964 ספרינט אלפא רומיאו 2600
- 1964 אלפא רומיאו ג'וליה עכביש
- 1964 ספרינט אלפא רומיאו ג'וליה ספרינט
- אלפא רומיאו ג 'ולייטה
- 1965 עכביש אלפא רומיאו 2600
- 1965 ספרינט אלפא רומיאו 2600
- 1965 אלפא רומיאו ג'וליה עכביש
- 1965 ספרינט אלפא רומיאו ג'וליה ספרינט
- אלפא רומיאו ג 'ולייטה
1965 עכביש אלפא רומיאו 2600
עכביש האלפא רומיאו 2600 הוצג בסוף 1962. למרות שעיצובו היה די דומה ל- Alfa Romeo 2000, הוא יציע סורג, מכסה המנוע, השמשה הקדמית והגוף. המכונית עלתה בעלייה ב- HP ובביצועים מהמנוע החדש. בתוך תא הטייס של העכבישים נמצא אשכול מכשירים, מעוצב עם מדדים גדולים ועגולים הנחים מאחורי ההגה. עכביש האלפא רומיאו 2600 הציע היגוי מהיר יותר ותאוצה טובה יותר. בין המבוא ב- 1962 לבין סוף הייצור ב- 1965, יוצרו כ- 2255 עכבישים.
מחפשים לרכוש אלפא רומיאו קלאסי?
חושבים לקנות עכביש 1965 אלפא רומיאו 2600? ER Classics יכול לעזור לך למצוא את המכונית הקלאסית עליה חלמת. מממצאי אסם לפרויקטים של שיקום או מכוניות קלאסיות שכבר נמצאות במצב מנטה. אולי אחד הטיפים הטובים ביותר עבור עכביש 1965 Alfa Romeo 2600 שאנו יכולים להציע הוא להבטיח ששקלת עלויות שיקום בתקציב הכולל שלך. חלקי גוף מסוימים יכולים להיות די קשה למצוא. מכיוון שהקלאסיקות הללו נוטות למדי לחלודה, חשוב לבצע בדיקה יסודית בכדי לוודא שהבנתם היטב את המצב הכללי.