29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00

Bouwjaren



1957 אלפא רומיאו ג'וליטה עכביש

עכביש האלפא רומיאו ג'ולייטה הראשון יעלה לראשונה בשנת 1955 ויישאר בהפקה עד הגעתו של הדואטו בשנת 1966. ג'ולייטה עכביש עם 2 מושבים, כמו גם עמיתיו ברלינה וספרינט, יקימו את המותג אלפא רומיאו, במיוחד בתחום ארה"ב. העידן המוקדם דגמי אלפא רומיאו ג'ולייטה עכביש מכונים סדרת 750 ואילו דגמים מאוחרים יותר מכונים סדרת 101. אם אתה חושב לקנות עכביש אלפא רומיאו ג'ולייטה משנת 1957, עיין במלאי ER Classics!

מחפשים לרכוש אלפא רומיאו קלאסי?

עכביש האלפא רומיאו ג'ולייטה משתמש במנוע 1290 סמ"ק כפול עם קרבורטור יחיד. מהדורות Veloce יציעו אפשרות למקרבורטור כפול. חלודה היא בעיה עם כל מכוניות אלפא רומיאו המוקדמות, לכן הקפידו לבדוק אם קיימים נזקי חלודה עכשוויים, אך גם לאזורים שאולי תוקנו בעבר. שוק הדגמים האיכותיים של אלפא רומיאו ג'ולייטה עכביש הוא תחרותי למדי. אם אתה חושב לקנות פרויקט שחזור של ג'ולייטה עכביש, הקפד לחשב עלויות, שכן חלקים ורכיבים מסוימים יכולים להיות יקרים וקשים למצוא. כמו בכל הקלאסיקות, ER Classics תמיד מעודד את הקונים לבצע בדיקת צד ג '. זה לא רק נותן לך מושג לגבי המצב הכללי של המכונית, אלא גם אם המקורי שלה או לא. לטיפים נוספים כאלה, התחבר אלינו עוד היום!

מכוניות קלאסיות של אלפא רומיאו למכירה