29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00

Bouwjaren



1957 ספרינט Alfa Romeo Giulietta

ספרינט ספיינט ספיישל Alfa Romeo Giulietta היה הופך לראשונה ב- 1957 עם עבודות גוף יעילות ומראה מרעיש. לרוב משווים בין מכשיר הספרינט ספרינט 1957 אלפא רומיאו ג'ולייטה למכונית הספורט של דיסקו וולנטה ולמכונית העתידנית Berlina Aerodinamica Tecnica. כל דגמי ג'וליייטה ספרינט ספיישל מצוידים במנוע עוצמה 1.3 ליטר, מפרט וולו-מפרטים דו-פקה, המציע קרבורטורים תאומים של וובר וכוח סוס 100. אספנים רואים את 1957 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale כאחת המכוניות הקלאסיות של אלפא רומיאו. מכונית שיכולה למצוא את מקומה בכל מפגן וינטאג ', ג'וליייטה ספרינט ספיישל היא אופציה יוצאת דופן עבור אלו המחפשים להוסיף מכונית אלפא רומיאו קלאסית לקולקציה שלהם.

מחפשים לרכוש אלפא רומיאו קלאסי?

ההערכה היא כי מכוניות 1366 של אלפא רומיאו ג'ולייטה ספרינט ספיינט היו מיוצרות לפני 1963, אז הפך הדגם ל- Giulia Sprint Speciale. השינוי האמיתי היחיד למכונית באותה תקופה היה הצגת מנוע חדש 1570 סמ"ק ובלמי דיסק קדמיים. חושבים לקנות ספיינט ספרינט אלפא רומיאו ג'ולייטה 1957? אתה יכול להיות סמוך ובטוח בידיעה שמדובר בהשקעה של אלפא רומיאו שבטוח לעמוד במבחן הזמן. בעת הרכישה, וודאו תמיד שהדגם בו אתם מעוניינים יהיה מקורי ככל האפשר. אמנם מכניקה היא בדרך כלל ישר קדימה וקל יחסית לעבוד עליה, עבודות גוף עבור דגמים אלה יכולות להיות יקרות למדי. יש לבדוק את כל מכוניות ברקבוב בגוף. מכונאי מוסמך של אלפא רומיאו או מומחה לרכב קלאסי יכול לסייע לכם בתהליך זה. לעצות נוספות למומחה ספרינט אלפא רומיאו ג'ולייטה 1957, אנא התחבר ל- ER Classics. הצוות שלהם יכול לעזור לך למצוא את ספיינט ספרינט ג'וליאטה שחלמת עליו. מפרויקטים של שיקום וכלה במקור מקור.

מכוניות קלאסיות של אלפא רומיאו למכירה