29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00


1956 אוסטין-היי 100-6

ב- 1956, ה- 100-4 הוחלף ב- 100-6. ה- 1956 אוסטין-היילי 100-6 הציע בסיס גלגלים ארוך יותר, היה יותר מקום בתא הנוסעים כמו גם מקומות ישיבה 2 + 2. שינויים קלים בוצעו גם בפגושים ובחזית. היה לו גם שמשה קדמית חדשה עם מיקום קבוע. כדי לחסוך בעלויות ולשמור על האוסטין-היילי כמכונית ברמת הכניסה, גלגלי הדיסק היו כעת סטנדרטיים ולא היה שום overdrive. גלגלי חוט ואוברדרייב היו זמינים כתוספות. עם כוח סוס 102 ומנוע רב עוצמה של 2.6 ליטר, ה- 1956 אוסטין-היילי 100-6 היה יותר חזק מ- 13% יותר מ- 100-4. ה- 100-6 היה כמעט כ 300 פאונד כבד יותר כל כך שהוא נראה טוב על הנייר, אך הוא היה איטי יותר מ- 100-4. זה יתוקן ב- 1957, כאשר ראש חדש עם דחיסה מוגבהת יספק כוחות סוס של 117.

מחפשים לרכוש אוסטין-היילי?

כ- 7053 מדגמי 100-6 המוקדמים של אוסטין-היילי הופקו בין 1956 ל- 1957, כולם נחשבים לדגמי BN4. אם אתה חושב לקנות 1956 אוסטין-האלי 100-6, הגעת למקום הנכון. סוכנות רכב קלאסית שממוקמת בוואלוויק, הולנד, הצוות של ER Classics לא יכול רק לעזור לכם לאתר את ה- Austin-Healey 100-6 שאתם רוצים, אלא גם יכול לספק לכם טיפים לקונים! ראשית, בעוד ש- 1956 100-6 זכה לעיתונות רעה רבה בתקופתו, חסרונותיו מתגברים בקלות כיום. חלק מהבעלים החדשים מעדיפים לשמור על סידור הראש המקורי, מכיוון שזה חלק מקורי ואין להם שום קשר ליופיו של אוסטין-היילי 100-6. מצד שני, יש שמעדיפים לשדרג לסידור הראש החדש שעלה לראשונה ב- 1957. אם אתה שוקל לרכוש 1956 100-6, ייתכן שתרצה לשאול את המוכרים אם שדרוג זה בוצע. ל- 1956 אוסטין-האלי 100-6 היו כמה תרומות משמעותיות מאוד להיילי במהלך השנים. לא זו בלבד שהמכונית החליפה את ה- AH 100-4, אלא שהיא גם סללה את הדרך לדגמי ה- 3000 המאוחרים יותר.

מכוניות קלאסיות באוסטין-היילי למכירה