27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור

שבוע הרכב במונטריי 2027

מכוניות קלאסיות למכירה>

שבוע הרכב במונטריי 2027

אחד האירועים הצפויים ביותר של השנה: שבוע המכוניות של מונטריי. זה לא משנה אם אתה אוהב מכוניות מודרניות או קלאסיות. זה הכל על דבר אחד: התשוקה המשותפת למכוניות. במהלך שבוע הרכב של מונטריי, הכל מגיע, מהאולטרה-מודרני ועד הקלאסי. ניתן לראות את אלה בהופעות, חשיפות חדשות, מסיבות VIP ומזכרות.

לחובבי מכוניות קלאסיות, אסור לפספס את ה-Monterey Kick Off Cruise-In, The Porsche Monterey Classic, The Little Car Show, Concours on the Avenue, Carmel Mission Classic, ו-Pacific Grove Rotary Concours Auto Rally. כאן תמצאו את המכוניות היפות ביותר מלפני המאה ה-21.

איזה סוג של כלי רכב יוצגו במהלך שבוע הרכב של מונטריי 2027

בשבוע המכוניות של מונטריי 2027 תתקלו באבני החן היפות ביותר מהעבר, ההווה והעתיד. חשבו על מותגים כמו: Jaguar, פרארי, למבורגיני, פורשה, מרצדס, Triumph, מורגן, רולס רויס, בנטלי, אוסטין הילי, מזראטי, MG, פורד, סיטרואן, ב.מ.וו ואלפא רומיאו. תוכלו להיתקל בהכל, החל מרכבים היוקרתיים והמהירים ביותר ועד למכוניות הנוסעות הראשונות.

שעות פתיחה Monterey Car Week 2027

כפי שהשם מרמז, שבוע הרכב של מונטריי נמשך שבוע אחד. למעשה 10 ימים, אבל ב-3 הימים הראשונים אין עדיין אירועים. ואז יש את הפתיחה ויש מפגשים של מועדונים שונים. 7 הימים שיש אירועים, אירועים אלו הם כל היום. זה נותן לך הרבה זמן ליהנות מכל המופעים, המזכרות וכל מה שיש לשבוע הרכב של מונטריי להציע.

דמי כניסה לשבוע הרכב של מונטריי 2027

מכיוון שיש אירועים רבים במהלך שבוע הרכב של מונטריי, לכל אירוע יש גם מחיר כניסה שונה. לדוגמה, ה-Porsche Classic מחייב אותך לקנות כרטיס, בעוד שה-Pebble Beach Motoring Classic הוא בחינם. למידע נוסף, אנא בקר באתר שבוע הרכב של מונטריי.