27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור

שבוע הרכב במונטריי 2023

מכוניות קלאסיות למכירה>

שבוע הרכב במונטריי 2023

שבוע הרכב של מונטריי הוא האירוע שאנשים רבים מצפים לו בכל שנה. לא משנה אם אתה חובב מכוניות קלאסיות או מכוניות ספורט, מונטריי Car Week יש הכל. יש הרבה מופעים, מזכרות, מסיבות VIP ומכוניות חדשות נחשפות.
עבור חובבי מכוניות קלאסיות, ה-Monterey Kick Off Cruise-In, The Porsche Monterey Classic, The Little Car Show, Concours on the Avenue, Carmel Mission Classic, ו-Pacific Grove Rotary Concours Rally הם אירועי החובה. כאן תמצאו את המכוניות היפות ביותר מלפני המאה ה-21. למעוניינים לרכוש רכב קלאסי, שבוע הרכב של מונטריי מציע גם אפשרויות. יש גם מכירות פומביות שבהן אתה יכול לרכוש את המכוניות הקלאסיות היפות הללו.

שעות פתיחה Monterey Car Week 2023

כפי שהשם מרמז, שבוע הרכב של מונטריי נמשך שבוע אחד. למעשה 10 ימים, אבל ב-3 הימים הראשונים אין עדיין אירועים. ואז יש את הפתיחה ויש מפגשים של מועדונים שונים. 7 הימים שיש אירועים, אירועים אלו הם כל היום. זה נותן לך הרבה זמן ליהנות מכל המופעים, המזכרות וכל מה שיש לשבוע הרכב של מונטריי להציע.

דמי כניסה לשבוע הרכב של מונטריי 2023

מכיוון שיש אירועים רבים במהלך שבוע הרכב של מונטריי, לכל אירוע יש גם מחיר כניסה שונה. לדוגמה, ה-Porsche Classic מחייב אותך לקנות כרטיס, בעוד שה-Pebble Beach Motoring Classic הוא בחינם. למידע נוסף, אנא בקר באתר שבוע הרכב של מונטריי.