29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00

קלאסיקות רטרו שטוטגרט 2023

במרץ 2023

מכוניות קלאסיות למכירה>

רטרו קלאסיקות שטוטגרט הוא היריד לכל חובבי המכוניות הקלאסיות. זה הפך למקום מפגש מרכזי בתעשיית הרכב הקלאסית. היריד מתקיים בדרום גרמניה ומושך אליו מבקרים רבים. במהלך תערוכה זו מסופר רבות על המכוניות הקלאסיות באולמות הרבים בגני התערוכה בשטוטגרט. בנוסף, ניתן לקנות גם מכוניות קלאסיות. היריד יתקיים במרץ 2023.

יש מופעים וכל מיני תוכניות אחרות מאורגנות כדי להבטיח שיהיה לך יום בלתי נשכח. משמעות הדבר היא כי כל יום בתערוכה מתקיימות כ -10 מופעים ומצגות מרשימות ואינפורמטיביות נוספות. עבור כרטיס כניסה משלמים 20 אירו למבוגרים ליום ולילדים מגיל 6 עד 15 משלמים 15 אירו ליום. שעות הפתיחה של התערוכה הן בין השעות 9: 6-XNUMX: XNUMX, ומאפשרות לכם להסתכל סביב וליהנות מכל המכוניות והתצוגות הקלאסיות היפות.

אם אתם מעוניינים ביריד זה ותרצו להגיע עם מכונית קלאסית משלכם, תוכלו. תוכלו להחנות את מכוניתכם הקלאסית בבטחה תמורת תשלום קטן במכונה Messepiazza, שנמצאת ממש לפני הכניסה למערב. יש גם מספיק מקום חניה לרכב היומיומי שלך. בעתיד תחנת הרכבת המתוכננת למרחקים קצרים וארוכים תספק מסלולים קצרים שייקחו אתכם למספיאצה תוך דקות ספורות. הכתובת היא מספיאצה 1 בשטוטגרט.