27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור

קלאסיקות רטרו בוואריה 2027

מכוניות קלאסיות למכירה>

קלאסיקות רטרו בוואריה 2027

Retro classics Bavaria הוא יריד מכוניות קלאסי שמתקיים מדי שנה ב- Nürnberg Messe. יצרני רכב לאומיים ובינלאומיים רבים נוכחים ביריד. כאן הם מציגים את המכוניות הקלאסיות היפות ביותר, והאופנועים לחובבים האמיתיים. אתה יכול לא רק לצפות בכלי הרכב שהוצגו ביריד זה, אלא גם לקנות אותם.

בנוסף לקנייה וצפייה ברכבים, Retro classics Bavaria מציעה לכם הרבה יותר. ניתן גם לקנות בגדים, יצירות אמנות של מכוניות, רהיטים וחלקים. קיימת גם אפשרות לחובב המכוניות האמיתי למירוץ סים. זה מאפשר לך להתחרות באינטרנט עם מכוניות ספורט אמיתיות.

אילו מכוניות קלאסיות ניתן לראות ב-Retro Classics Bavaria 2027?

כפי שצוין קודם, ברטרו קלאסיקס בוואריה תתקלו באבני חן היפות ביותר מההיסטוריה של הרכב. חשבו על מותגים כמו: Jaguar, פרארי, למבורגיני, פורשה, מרצדס, Triumph, מורגן, רולס רויס, בנטלי, אוסטין הילי, מזראטי ו-MG.

שעות פתיחה Retro classics Bavaria 2027

יריד הוותיק הזה מתקיים מדי שנה בסתיו, בסביבות דצמבר. היריד פתוח אז מיום שישי עד ראשון מהבוקר עד הערב. בשל שעות הפתיחה המורחבות האלה יש לך מספיק זמן ליהנות מכל הדברים היפים שיש ל-Retro classics בוואריה להציע.

דמי כניסה רטרו קלאסיקות בוואריה 2027

דמי הכניסה ל-Retro classics Bavaria 2027 עשויים להשתנות. למשל, כרטיס רגיל ליום עולה בממוצע בין 20 ל-25 יורו. עם זאת, אתה זול יותר כאשר אתה נופל תחת Happy Hour. אלו הם כרטיסי היום של אנשים שמגיעים אחרי 2:00. אתה גם זול יותר כמשפחה. המחירים לכך נעים בין 40 ל-45 יורו למשפחה. לבסוף, כסטודנט, פנסיונר, תלמיד, ילד עד גיל 15 וכאדם עם מוגבלות, מקבלים גם הנחה. כרטיסים אלו הם בין 15 ל-20 יורו. אתה יכול גם לחסוך כסף על ידי קניית הכרטיסים באינטרנט. המחירים כאן נמוכים יותר מאשר כשאתם קונים כרטיס בקופה, וזה חוסך לכם זמן המתנה.