29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00

פורד מוסטנג קופה

צפה בזרם שלנו מַעבָּרָה מניות

צפה במלאי

מחפש מַעבָּרָה?

הירשם באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני שלך ואנו נשלח לך הודעה כאשר מכונית מסוג זה זמינה

אנחנו קונים את שלך מַעבָּרָה!

יש לך פורד ואתה רוצה למכור? צור קשר. אנחנו תמיד מחפשים מכוניות קלאסיות להוסיף למלאי שלנו.

צרו קשר

פורד מוסטנג קופה | שוחזר בהרחבה | היסטוריה ידועה | 1972

הבהרה:

- שוחזר בהרחבה
- ידועה היסטוריית התחזוקה
- צבע מיוחד
- 302 CUI V8
- שדרוגים טכניים שונים

למכירה פורד מוסטנג קופה משוחזרת בהרחבה
אנו מציעים למכירה פורד מוסטנג קופה יפהפייה זו משנת 1972. מוסטנג קופה זו נמסרה חדשה בלונדון, קנדה ועל ידי חייל אמריקאי שנלקח לגרמניה, שם הוצב. המוסטנג נמכרה בסופו של דבר להולנדי ובילה את 14 השנים האחרונות עם נלהב אמיתי.

הבעלים הקודם עשה שיקום מקיף של הקלאסיקה על ידי מומחה מוסטנג. ה-302 CUI V8 עם תיבת הילוכים אוטומטית מצוייד בשדרוגים שונים כגון גל זיזים מהיר, יניקה 4V, קרבורטור אדלברוק ורדיאטור אלומיניום בעל ביצועים גבוהים. יש גם כותרות מותקנות ומערכת פליטה כפולה שנותנת צליל V8 נהדר. המוסטנג מצוידת גם בבלמי דיסק בעזרת כוח מלפנים ובהגה כוח מקורי המבטיח חווית נהיגה נפלאה. שה-oldtimer הזה מגיע מאוהב, עולה מהתיק המלא עם חשבוניות התחזוקה והחלקים. אפילו החוברות המקוריות נשתמרו.

למכירה פורד מוסטנג קופה עם צבע מיוחד
הפורד מוסטנג לא רק מצוידת בשדרוגים טכניים שונים, היא גם נראית פנטסטית. הוא צבוע בצבע צהוב צועק עם צבע מיוחד של דגל משובץ. הופעה בולטת מאוד שתואמת לחלוטין את המראה הספורטיבי של פורד מוסטנג זו. הפנים במצב מסודר מאוד ומצויד במושבים יוקרתיים המציעים נוחות רבה בזמן טיול. בקיצור, פורד מוסטנג קופה 1972 מאובזרת מאוד שמוכנה לגמרי לבעליה החדש.

רוצה לקנות פורד מוסטנג קופה?
האם אתה מחפש פורד מוסטנג קופה 1972? השאירו את פרטיכם באמצעות טופס יצירת הקשר בעמוד זה או התקשרו אלינו ישירות למספר 31 416 751. אנשי המכירות שלנו ישמחו לענות על כל שאלותיכם או אפילו להכין עבורכם סרטון חנות אישי.

אנחנו יכולים לעזור בתחבורה. בתוך אירופה אינכם צריכים לשלם מסי יבוא. מסחר, קנייה ומשלוח אפשרי.
במדינות מסוימות אנו יכולים לעזור במימון. שאל את צוות המכירות שלנו.

  • ש. מספר: F2625
  • הפוך: מַעבָּרָה
  • דֶגֶם: מוסטנג
  • שָׁנָה: 1972