27 באפריל (יום המלכים) אולם תצוגה סגור - 1 במאי (יום העבודה) אולם תצוגה פתוח - יום ראשון 5 במאי פתוח במיוחד (10:00-14:00)


קאי דה רויכטר

שמי קאי דה רואיטר, אני מכונאי ומומחה טכני בכל התחומים ב-E&R Classics. אני דואג גם לבדיקות חוץ ואחראי על בקרת רכש. אם לקוח מעוניין לבצע טרייד אין או למכור רכב קלאסי, אני בודק האם הקלאסי עומד בסטנדרטים שלנו לפני קניית הרכב.

סיימתי את ההכשרה מכונאי/מומחה טכני ראשון. העבודה הראשונה שלי הייתה כמכונאי במוסך שהתמחה בשיקום מכוניות וינטג' איטלקיות. כאן האהבה שלי למכוניות קלאסיות רק גדלה ואז עשיתי את הצעד לעבוד ב-E&R Classics. אני עובד על מכוניות וינטג' כבר בערך 10 שנים.

מה הייתה המכונית הראשונה שלך ואיזה זיכרונות יש לך ממנה?
המכונית הראשונה שלי הייתה אלפא רומיאו 75. אהבתי מאוד קלאסיקות איטלקיות ולנהוג באלפא רומיאו זה היה הגשמת חלום. ביום הראשון שהתחלתי לנהוג בקלאסיקה הזו, הפכתי קצת לביטחון עצמי (רציתי להרשים את חברה שלי) וכתוצאה מכך ברכיבה הראשונה שברתי גם את האור האחורי בחנייה. זו הייתה מכונית נהדרת שאני עדיין חושב עליה לעתים קרובות.

מכונית החלומות שלי היא פרארי 250 GTO
מכונית החלומות שלי היא פרארי 250 GTO. אני מעריץ גדול של קלאסיקות איטלקיות ובעיני פרארי 250 GTO היא המכונית הכי אייקונית שיוצרה אי פעם. אני מקווה שיום אחד אקבל את ההזדמנות לנהוג שוב במכונית היפה הזו.

נניח שהיית צריך לתת למישהו טרמפ. מי זה יהיה ולמה?
מכיוון שאני אוהב סרטי מכוניות ידועים, הייתי רוצה להסיע לניקולס קייג'. כמובן לגמרי בסטייל בפורד מוסטנג שלבי GT500 אלינור הידועה מהסרט 'חלף תוך 60 שניות'. אפילו הייתה לנו מוסטנג אלינור במלאי ב-ERclassics לפני כמה שנים, איזו מכונית פנטסטית זו הייתה. מלבד פרארי 250 GTO, האלינור שייכת גם ל-10 המכוניות האהובות עלי ביותר.

מהו הזיכרון הטוב ביותר שלך הקשור לרכב?
הזכרונות הטובים ביותר הקשורים לרכב הם החופשות הרבות שעשינו בפיג'ו 306 קבריולה שלנו. 5000 קילומטרים עם מכסה המנוע למטה, נפלא! משום מה אנחנו תמיד מצליחים להגיע לכבישים שבהם בדרך כלל צריך להגיע רק עם 4X4. אולם פיג'ו הנאמנה מעולם לא איכזבה אותנו ותמיד הביאה אותנו הביתה בשלום.

מה הופך יום עבודה ב-E&R Classics לכל כך כיף עבורך?
הקולגות הפנטסטיים והאווירה הטובה בחברה מבטיחים שיום עבודה יעבור. יתר על כן, זה באמת תענוג לעבוד עם מכוניות קלאסיות כל כך יפות. מקלאסיקות אמריקאיות ועד מכוניות קלאסיות בריטיות, הכל נמצא ב-ERclassics. המגוון הרחב של המכוניות הקלאסיות גם מבטיח שלעולם לא תהיה עסוק באותה עבודה. כל קלאסיקה היא שונה ודורשת גישה אחרת. אני גם אוהב את הגיוון בעבודה שלי. יום אחד אני באתר אצל לקוח בצרפת ולמחרת אני עובד על א Jaguar E-Type. אין יום זהה!