29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00


Stefan vd Hoven

שמי סטפן ואן דן הובן ואני מפרט ב-E&R Classics. אני עסוק בניקוי והברקת המכוניות הקלאסיות החדשות שהגיעו והמכוניות הנמכרות. לפני שמצלמים את המכוניות הקלאסיות או שולחים אותן ללקוח מרוצה, אני דואגת שהן נראות מצוין.

למדתי את קורס הנדסת רכב ועבדתי כמכונאי בחברות רכב שונות. במהלך עבודתי כמכונאי גיליתי שאני מקבל יותר סיפוק מפירוט מכוניות (קלאסיות) והצלחתי להפוך את זה לעבודה שלי ב-ERclassics.

המכונית הראשונה שלי הייתה רנו קליאו משנת 2005. זו הייתה מכונית מתחילה נחמדה שנתנה לי הרבה חופש. ברגע שקיבלתי את רישיון הנהיגה שלי, יכולתי ללכת לאן שרציתי.

מכונית החלומות שלי היא פורשה 911 קלאסית
מכונית החלומות המוחלטת שלי היא פורשה 911 קלאסית בצבע מיאמי כחול. תמיד הייתה לי העדפה לפורשה קלאסית ובכל פעם שאני יוצא לפרט פורשה ב-ERclassics אני מתלהב ממנה במיוחד.

מהו הזיכרון הטוב ביותר שלך הקשור לרכב?
הזיכרון הכי טוב שלי הקשור לרכב הוא שפעם זכיתי בתחרות והרשיתי לנסוע בפרארי קלאסית. לעולם לא אשכח את הצליל של הפרארי בשילוב עם המהירות.

מה הופך יום עבודה ב-E&R Classics לכל כך כיף עבורך?
במיוחד הגיוון במהלך יום העבודה שלי הופך את העבודה ב-ERclassics לכל כך מהנה עבורי. זה תמיד אתגר עבורי לעשות מכונית קלאסית או צעירה כמה שיותר יפה. יום אחד אני עובד על תא המנוע של א Jaguar E-Type והבא אני מלטשת פולקסווגן חיפושית קבריולה. כל קלאסיקה צריכה גישה אחרת וזה הופך את העבודה שלי למהנה ומגוונת כל כך.