29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00


מקס ואן אלפן

שמי מקס ואן אלפן, בקר איכות/נהג מבחן ב-ERclassics. למדתי באתנאום בתיכון, ולאחר מכן התחלתי את קורס הנדסת רכב באוניברסיטה הטכנית. לאחר שנה שבה למדתי את ההכשרה הזו, גיליתי שהתשוקה שלי הייתה יותר בשילוב ידע ובעצם היכולת לעשות משהו במו ידיך. לכן ה-TU/e היה תיאורטי מדי עבורי, אז התחלתי לעקוב אחר הנדסת רכב ב-HBO. ב-4 השנים האחרונות למדתי כאן המון, ואסיים את לימודיי בקיץ 2022.

לאחר מספר משרות חלקיות כנער, הגשתי מועמדות לעבודה ב- ERclassics בשנת 2014. יכולתי לעבוד כאן והתחלתי בעבודות קטנות כמו אחזקת הסדנה. אני עובד ב-E&R Classics כבר לא מעט זמן וכיום אני עוסק בעיקר בבדיקה טכנית ואופטית של מכוניות שנמכרו.

המכונית הראשונה שלי הייתה פונטיאק פיירבירד משנת 1978
קניתי את המכונית הראשונה שלי כשהייתי בן 18. זו הייתה פונטיאק פיירבירד בצבע אפור-כסף משנת 1978. תמיד אהבתי מכוניות וינטג' אמריקאיות ופונטיאק בפרט. אז אני סורקת את האינטרנט כבר הרבה זמן כדי למצוא אחד נחמד. ברגע שמצאתי פונטיאק שעונה על הצרכים שלי, נסעתי מיד עם אבי כדי לבדוק אותו ולקנות אותו. כל כך שמחתי כשהוא הגיע שבוע לאחר מכן. עד היום אני עדיין הבעלים של הקלאסיקה האמריקאית הזו ונהנה ממנה בכל עונת קיץ.

מכונית החלומות שלי היא שברולט קמארו ינקו משנת 1969
בתור חובב מכוניות קלאסיות, קשה כמובן לבחור במכונית חלומות אחת, שכן יכולתי לעשות כאן רשימה של מאה קלאסיקות. מי שמכיר אותי יודע שאני מעריץ גדול של מכוניות קלאסיות אמריקאיות. אם הייתי יכול לבחור מכונית אחת, אני חושב שזו תהיה שברולט קמארו ינקו משנת 1. ורצוי להורג בצבע האגר כתום.

נניח שהיית צריך לתת למישהו טרמפ. מי זה יהיה ולמה?
אני רוצה לתת לברי היי טרמפ, הסולן של Golden Earring. מלבד העובדה שהוא נראה בחור נחמד לצחוק איתו, זו תופעת לוואי נחמדה שהוא יכול לשיר את Radar Love בלייב. זה בשבילי השיר האולטימטיבי בסיבוב הופעות בפונטיאק שלי!

מהו הזיכרון הטוב ביותר שלך הקשור לרכב?
בתור חובב קלאסיקות אמריקאיות, אני משתתף באופן טבעי באירועי רכב שונים בהולנד כדי להתפעל מהמכוניות היפות הללו. אולם לפני כעשר שנים, אבי לקח אותי למפגש המכוניות הקלאסי האמריקאי הגדול בעולם, בשוודיה. כל שנה מתכנסים כאן כעשרים אלף קלאסיקות, לא האמנתי למראה עיניי! כמו כן נסענו לשם בשברולט קפריס ישנה. לעולם לא אשכח את החוויה הזו, ואנחנו כבר מצפים ללכת לכאן שוב בעתיד הקרוב!

מה הופך יום עבודה ב-E&R Classics לכל כך כיף עבורך?
כמובן שאווירת העבודה הנחמדה והקולגות הנחמדים הופכים את העבודה ב-ERclassics לנעימה מאוד. בנוסף, זה תמיד מפתיע אותי אילו קלאסיקות נמצאות בלוח הזמנים לבדיקה אחרונה. כל מכונית קלאסית נוסעת אחרת ומוציאה תחושה מסוימת. המגוון הרב של טיימרים צעירים ומכוניות קלאסיות הופך כל יום עבודה למצוין ב-ERclassics.