29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00


ג'ים ואן דאלן

שמי ג'ים ואן דאלן, בקר ב-E&R Classics. במהלך עבודתי אני עוסק בניהול הפיננסי של החברה.

למדתי כלכלה עסקית ב- Avans Hogeschool בהרטוגנבוש. אחרי זה באתי במגע במהירות עם E&R Classics, שם אני עובד מאז 2015.

המכונית הראשונה שלי היא אופל אסטרה האצ'בק. אגב, זו המכונית שאני עדיין נוהגת בו כרגע. עם האופל הזה נסעתי בין היתר לחופשה בדרום צרפת, שיש לי זכרונות טובים מהם. אני חושב שהאופל שלי היא מכונית נחמדה והיא לא איכזבה אותי אחרי כל השנים האלה.

המכונית הקלאסית האהובה עליי היא פורד מוסטנג קבריולט משנת 1965 בצבע אדום עם פנים שחור. מכוניות קלאסיות אמריקאיות הן האהובות עלי, במיוחד המוסטנג. ה-V8 השואג הזה בשילוב עם המראה המחוספס הופכים את אלה לקלאסיקה האהובה עליי.

נניח שהיית צריך לתת למישהו טרמפ. מי זה יהיה ולמה?
מכיוון שאני מעריץ גדול של מוזיקת ​​היפ הופ, זה כנראה יהיה אחד האמנים בז'אנר הזה. אני חושב שזה יהיה ממש מגניב לתת לאחד האמנים הגדולים ביותר כמו סנופ דוג או אייס קיוב להתרומם. כמובן בסטייל עם שברולט אימפלה משנת 1964 או קלאסיקה אמריקאית אחרת.

מהו הזיכרון הטוב ביותר שלך הקשור לרכב?
הזכרונות הטובים ביותר שלי הקשורים לרכב הם אלה מהעבר. לאבי היה צהוב עז Triumph ספיטפייר שטיילנו איתו באופן קבוע. מכסה מנוע, שמש וקול הספיטפייר ברקע. חשבתי שזה פנטסטי!

מה הופך יום עבודה ב-E&R Classics לכל כך כיף עבורך?
במיוחד הרבגוניות והאתגר הופכים את העבודה שלי ב-E&R Classics למהנה כל כך. בנוסף לפעילויות הרגילות, תמיד יש פרויקטים מעניינים לעבוד עליהם. אני גם מקבל הרבה חופש ואני יכול לתכנן הרבה מהעבודה שלי בעצמי. העובדה שאני מוקפת בכל יום במכוניות הקלאסיות היפות ביותר היא כמובן נפלאה כשאני מסתכלת דרך חלון המשרד שלי!